اخبار بازی

نویسنده ی عنوان Dead Space به Gears Of War حمله کرد

جناب آقای Chuck Beaver، نویسنده ی عنوان بزرگ Dead Space امروز در طی صحبت هایی اعلام کرد که داستان Gears Of War از بدترین سبک نگارشی در بین بازی ها برخوردار است. در پی همین موضوع کمپانی EA از این شخص پرسید که آیا یک داستان بد می تواند یک عنوان خوب را زیر سوال ببرد؟! که در ادامه Chuck Beaver پاسخ داد: "اگر مردم به داستان بازی اهمیت دهند، می تواند مهم باشد اما اگر مردم برای داستان ارزشی قائل نباشند، مهم نیست."

او در ادامه ی صحبتهای خود در مورد عنوان Gears Of War گفت: "محور اصلی داستان این بازی دارای موارد توهین آمیز است که متاسفانه مردم قادر به درک این نکته نیستند. داستان این بازی در بدترین حالت نگارشی به سر می برد اما به هیچ عنوان بر روی بازی تاثیر نگذاشته است."

این صحبت ها در حالی از سوی Chuck Beaver مطرح شده است که نویسنده ی عنوان Gears Of War کسی نیست جز Karen Traviss ! کسی که رمان های بزرگ و جذاب Halo و همچنین Star Wars را خلق کرده است.

البته Chuk Beaver در صحبتهای خود به Portal نیز اشاره کرد و گفت: "داستان این بازی بسیار خوب است و همانند طراحی پلتفرمینگ آن، در وضعیت خوبی به سر می برد. همچنین گفت که گیمرهای دنیا سلیقه های مختلفی دارند و نظرشان راجع به اشخاص متفاوت است. به طور مثال تعدادی از مردم Michael Bay را دوست دارند و تعدادی از او متنفرند."

عنوان Dead Space 3 هنوز به طور رسمی از طرف شرکت سازنده ی آن معرفی نشده است اما با صحبت های موجود می توان نتیجه گرفت که این عنوان در حال ساخت است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا