اخبار بازی

نسخه های فیزیکی Gears of War 4 Ultimate Edition در فروشگاه گیم استاپ به فروش رفتند

در حالیکه تنها یک هفته تا انتشار عنوان Gears 4 باقی مانده است ، تمامی نسخه های فیزیکی Gears of War 4 Ultimate Edition در فروشگاه گیم استاپ به فروش رسیدند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد با بازی سنتر همراه باشید .

 

مدیر انجمن استدیو The Coaltion اقای آدام فلچر ( Adam Fletcher ) دیروز در توییتی گفت : " به نظر میرسد همه ی نسخه های فیزیکی باندل Gears of War 4 Ultimate Edition در سایت گیم استاپ فروخته شده است. پیشنهاد میکنم برای پیش خرید کردن این باندل به سراغ فروشگاه های محلی آن بروید. "

وی سپس در توییتی دیگر اعلام کرد که تمام شعبه های فروشگاه گیم اسپات نسخه های فیزیکی بازی Gears of War 4 Ultimate Edition را به فروش رسانده اند و برای خرید نسخه های قاب فلزی (steelbook) این بازی بهتر است به سراغ فروشگاه های دیگر بروید .

Gears of War 4 Ultimate Edition نسخه ای ویژه از چهارمین قسمت سری "چرخ دنده های جنگ"  است که طرفداران سرسخت این سری نباید آن را از دست بدهند . جدا از نسخه استیل بوک بازی , شما میتوانید با پیش خرید کردن آن ، چهار روز زودتر از تاریخ انتشار رسمی بازی و در تاریخ 7 اکتبر ( مصادف با 16 مهرماه ) به تجربه Gears 4 بپردازید . این باندل همچنین شامل سیزن پس بازی و تمام نسخه های عرضه شده سری برای کنسول Xbox 360  نیز میشود.

اگر شما نسخه Ultimate Edition را میخواهید ، میتوانید به سراغ فروشگاه های دیگر بروید یا نسخه دیجیتالی آن را خریداری کنید که در این صورت تنها نسخه قاب فلزی بازی را از دست خواهید داد و سایر محتویات دیگر یکسان خواهد بود 

منبع

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا