اخبار بازی

نسخه غربی Yakuza 0 برای ۲۴ ژانویه تاریخ خورد

شرکت «سگا» ساعاتی قبل تاریخ عرضه نسخه غربی «یاکوزا 0» برای اروپا و آمریکای شمالی را ۲۴ ژانویه ۲۰۱۷ اعلام کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

نسخه غربی «یاکوزا 0» قرار است به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی به صورت انحصاری برای پلتفرم PS4 منتشر شود. اعلام تاریخ عرضه این عنوان با راه اندازی سایت رسمی انگلیسی این عنوان همراه بود که شامل اطلاعات بسیار زیادی از «یاکوزا 0» از جمله شخصیت‌ها، داستان، سیستم‌ها و دنیای آن است.

 

آقای «اسکات استریچارت» تهیه کننده نسخه غربی این عنوان در بلاگ «پلی استیشن» مطالبی را در مورد برگرداندن این عنوان از زبان ژاپنی به انگلیسی مطرح کرده است که در ادامه شما را به خواندن آن‌ها دعوت می‌کنیم.

 

«من می‌خواهم مطلب را با این موضوع آغاز کنم که برای اولین بار پس از «یاکوزا ۲» بر روی PS2، ما بجای زیرنویس کردن متن کانجی اسم چپترها، معرفی اشخاص، اسامی رقبا و جهت‌ها به زبان انگلیسی، (در این نسخه ترجمه انگلیسی) آن‌ها را بر روی صفحه قرار داده‌ایم. شاید این به نظر تغییر کوچکی بیاید اما من فکر می‌کنم وقتی بازی را انجام دهید واقعا متوجه تفاوت آن خواهید شد.

 

دومین مطلب، و این بعضی اوقات بحث برانگیز است، اما توضیحاتم را بشنوید – ما استفاده از نشانه‌های احترام (ژاپنی) را در متن انگلیسی نگه داشته‌ایم. ما صدا‌های ژاپنی را دست نخورده نگه داشتیم تا اصالت تجربه یاکوزایی که فقط یک صداگذار ژاپنی می‌تواند آن را ادا کند (حفظ شود) پس ما از این فرصت استفاده کردیم تا متن زیرنویسی که می‌خوانید را به آن چیزی که واقعا می‌شنوید نزدیکتر کنیم. ورای نزدیکتر کردن زیرنویس به کلمات گفته شده (به صورت صوتی)، این نشانه‌ها نقش خیلی مهمی در درک احترامی (یا عدم آن) که شخصیت‌ها برای یکدیگر دارند به شما کمک می‌کنند. به نظرم وقتی بازی را انجام دهید متوجه می‌شوید که این موضوع چقدر به (درک بهتر) داستان کمک خواهد کرد.  

 

نهایتا، با بازگشت این نسخه به ریشه‌های سری «یاکوزا»، این همچنین موقعیتی برای ما بود تا دکمه تنظیم مجدد را در مورد نحوه اشاره (و ترجمه) رتبه‌های (موجود در گروه) یاکوزای بزنیم. «یاکوزا 0» به شما نشان می‌دهد که کشمکش سر قدرت در یک سازمان خلافکاری به چه صورت است، و من از همین الان به شما می‌گویم، که (این کشمکش) زیبا نیست.» 

 

در ادامه می‌توانید کلیاتی از عنوان «یاکوزا 0» را مطالعه کنید.

 

  • گذشته‌ای اژدها: وقایع گذشته شخصیت ما را در آینده شکل می‌دهند. در این نسخه ما با گذشته «کیریو کازوما» آشنا شده و متوجه می‌شویم چه اتفاقاتی باعث شده تا وی در راهی که در نسخه‌های قبلی در پیش گرفته است، قدم بگذارد. به علاوه، مطمئنا نمی‌توانید لقب «اژدها» را بدست آورید، مگر اینکه چندین نفر را کتک زده باشید. در این نسخه جابجای و تعویض بین ضربات و قابلیت‌های مختلف در طول مبارزات وجود دارد، که باعث به وجود آمدن حساس‌ترین مبارزات در تاریخ سری «یاکوزا» خواهد شد.

 

  • با آغوشی باز از سگ دیوانه استقبال کنید: برای اولین بار در سری اصلی «یاکوزا»، شخصیت «گورو ماجیما» قابل بازی خواهد بود. با سبک مخصوص مبارزه، توانایی‌هایش، و علاقه شدید وی به درآمدزایی از اعمال فاسد، قرار گرفتن در نقش عجیب‌ترین شخصیت سری «یاکوزا» تجربه‌ای فراموش نشدنی برای شما به همراه خواهد آورد.

 

  • زوال ژاپن در دهه ۱۹۸۰: در دنیای «یاکوزا 0» پول حرف اول و آخر را می‌زند، و درون بازی، یک میلیون راه برای خرج کردن، بدست آوردن یا گرفتن آن وجود دارد. از ریختن پول از جیب اعضای گروه‌های خلافکار (در هنگام کتک خوردنشان) تا باشگاه‌های تلفنی، سالن‌های دیسکو، یا حتی مسابقه با ماشین‌های جیبی. راه‌های بسیار زیادی برای تبدیل شدن به یک خلافکار پولدار در بازی وجود خواهد داشت.

 

شرکت «سگا» همچنین تصاویر جدیدی از نسخه انگلیسی «یاکوزا 0» منتشر کرده که در ادامه آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا