اخبار بازی

نسخه‌ی PS4 بازی Watch Dogs ویژگی‌های بیشتری را دربر می‌گیرد

کارگردان هنری استدیوی Ubisoft Montreal، آقای Jonathan Morin به تازگی گفتگویی را با GamesTM مبنی بر بازی Open World این شرکت انجام داده است که در این صحبت‌ها وی بیشتر روی قابلیت‌های نسخه‌ی PS4 این بازی تأکید داشته است. او در این رابطه صحبت‌هایی انجام داد و مدعی بود که سخت افزارهای جدید همیشه با خود چیزهای زیادی می‌آورند که سبب می‌گردد جلوه‌های بصری عنوان Watch Dogs روی کنسول بعدی سونی، از جزئیات بالایی بهره ببرد.

وی می‌گوید: "هنگامی که PS4 رونمایی شد و سونی آن را به نمایش در آورد، احتمالاتی وجود آمد که گرافیک این بازی را به خصوص در سیستم AI ارتقا دهیم و تغییرات زیادی را در آن ایجاد کنید. این در حالی بود که در چهار سال گذشته ما مشابه این کار را انجام می‌دادیم. ما همیشه سعی می‌کنیم که به آینده نگاه کنیم و قصد داریم به این راه هم ادامه دهیم تا دستآوردهای زیادی داشته باشیم که این قضیه باعث می‌شود بازیکنان لذت ببرند."
وی افزود: "بنابراین بهتر است منتظر AIهای بیشتر و بهتر باشید. در نسخه‌ی PS4 عنوان Watch Dogs زمانی که شما هر عملی را انجام می‌دهید، به دقیق‌ترین شکل ممکن قادر به مشاهده‌ی آن هستید. همینطور باید به این موضوع اشاره کرد که جلوه‌های بصری این نسخه، همواره از کنسول‌های نسل هفتم بهتر است. تیم سازنده‌ی ما به مدت 4 سال روی این اکوسیستم پیچیده کار کرد و اکنون وقت آن است که کارهای خود را پیاده سازی کنیم و سیستم‌های پیچیده‌ای برای AI بسازیم."

به هر حال سخت افزارهای جدید همواره با خود چالش‌های زیادی به همراه دارند که یکی از آن‌ها بهره‌گیری از حداکثر قدرت سخت افزار آن‌ها است.
Jonathan Morin می‌گوید: "معمولاً چیزی که یک دستگاه جدید با خود می‌آورد، قدرت پردازش و حافظه‌ی آن است. اما بزرگترین سرمایه‌گذاری ما، زمان است و کیفتی که از طریق منابع لازم بدست می‌آید."
وی در آخر گفت: "بنابراین نسل جدید نه‌تنها قابلیت‌های زیادی به همراه خود خواهد آورد، بلکه چالش‌های بیشتری را با خود به همراه دارد که مطمئناً برای سازندگان و بازیکنان، هیجان‌انگیز است."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا