اخبار بازی

نسخه‌ی رایگان موبایل Rocky به مناسبت سالگرد 40 سالگی آن عرضه شد

سری فیلم‌های محبوب Rocky که هم‌اکنون 40 سال از انتشار نخستین قسمت آن می‌گذرد، در طول عمر خود، با استقبال بالای علاقه‌مندان مواجه گشته و نسخه‌های متعددی از جمله نسخه‌ی فرعی آن، Creed، از این سری به سینماها راه پیدا کرده‌اند. بازی‌های ویدئویی مختلفی نیز با اقتباس از این سری وارد بازار شده که در طول گذر زمان، هم‌اکنون از یادها رفته‌اند. با این حال، به مناسبت سالگرد 40 سالگی این سری، نسخه‌ای از این بازی در فروشگاه App Store به صورت کاملاً رایگان در دسترس قرار گرفته است.

این بازی که به صورت ساده، Rocky نام دارد توسط Tapinator، ناشر بازی‌های ویدئویی، عرضه گردیده است. این بازی موبایل، همانطور که انتظار می‌رود در سبک بوکس است که مهارت‌های حمله و دفاع شما را می‌طلبد. فهرست رقیبان حاضر در این نسخه، شامل Apollo Creed، Clubber Lang و Ivan Drago می‌باشد. طبیعتاً تعداد بیشتری شخصیت در این بازی قرار دارد که 37 عدد از آن‌ها نیاز به باز شدن [Unlock] دارند.

همچنین بازیکنان با پیشرفت خود در طول بازی وارد جدول رده بندی "بوکسورهای مهیب" می‌گردند که برای پیشرفت در آن باید با بازیکنان واقعی در سراسر جهان مبارزه کنند. امکان تمرین نیز در باشگاه شخصی و زیر دست Mickey Goldmill افسانه‌ای نیز وجود دارد. انجام مکرر تمرینات در باشگاه منجر به افزایش و بهبود قدرت، استقامت، مهارت، اطلاعات و تکنیک می‌گردد و میکی نیز در گوشه‌ی رینگ به شما انگیزه می‌دهد. در طول بازی، با پیشرفت خود می‌توانید به 4 ستاره دست یابید.

شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان از این نشانی دریافت کنید. شایان ذکر است که برای تجربه‌ی بهتر بازی، حداقل باید دستگاه‌های iPhone 5، iPad 3 و iPad Mini را داشته باشید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا