اخبار بازی

نسخه‌ی بتا عمومی Battleborn ماه بعد عرضه خواهدشد

در هشتم ماه آوریل سال 2016 میلادی بازی «Battleborn» وارد بتای عمومی خواهدشد. دارندگان «PS4» می‌توانند زودتر از «PC, XBO» این نسخه را تجربه کنند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

 

نسخه بتا با اختلاف پنج روز و در 13 آوریل برای پلتفورم‎های PC و XBO عرضه خواهد شد و مهلت نهایی تا 18 آوریل است که دارندگان PS4 پنج روز بیشتر برای تجربه این نسخه فرصت خواهند داشت. بازیبازان نیازی به پیش ثبت‌نام برای تجربه‌ی بازی ندارند و این نسخه بر روی فروشگاه‌های هر پلتفورم قابل دانلود خواهد بود.

 

افرادی که این نسخه را بر روی PS4 تجربه کنند علاوه بر مدت زمان بیشتر، محتوای بیشتر و یک شخصیت اضافی را در زمان عرضه نسخه کامل بازی دریافت خواهند کرد. علاوه بر نسخه‌ی اصلی، در طول نسخه بتا بر روی PS4 که نیازی به عضویت در «PS Plus» نیز ندارد بازیبازان یک شخصیت اضافی نیز در اختیار خواهند داشت.

 

تمامی کسانی که نسخه بتا را امتحان کنند به بخش داستانی و 2 حالت چند نفره دسترسی خواهند داشت. 7 شخصیت نیز در ابتدا قابل بازی هستند و با پیشروی در بازی شخصیت‌های بیشتری آزاد خواهد شد.

 

«2K» ناشر بازی سال گذشته این قرارداد انحصاری برای PS4 را اعلام کرده بود و بعد از آن نیز تاریخ عرضه‌ی نسخه نهایی را از فوریه 2016 میلادی به سوم ماه مه تغییر داد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا