اخبار بازی

مهره‌ای دیگر از Infinity Ward استودیوای جدید تاسیس کرد

سازنده قبلی سری Call of Duty و یکی از اعضای سابق Infinity Ward  یعنی آقای Robert Bowling حال خود یک استودیو جدید به نام Robotoki تاسیس نمود. آقای Bowling چهره عمومی و شناخته شده  Modern Warfare در Activision بود. او ماه پیش از Infinity Ward استفا داد و دیگر هیچ ارتباطی با Activision نخواهد داشت.

آقای Bowling حال می‌خواهد جایی کار کند که بازی خلق شده کاملا تحت کنترل خودشان باشد.

او می‌گوید: "من می‌خواهم یک محیطی خلق کنم تا کسانی که دیدگاه خلاقانه دارند کاملا بر روی کارشان کنترل و تمرکز داشته باشند و بتوانند کار خودشان را از یک طرح تا اجرای کامل آن کنترل و هدایت کنند.

اولین هدف برای ما کنترل بر روی تیم است و باقی چیزها در ردیف دوم، چون من اعتقاد دارم در یک صنعت ما باید خیلی چیزها یاد بگیریم تا بتوانیم استعدادهای مختلف را به دست آوریم. در حالی که  به دور ماندن از فیلم و موزیک ادامه می‌دهیم، شدیدا به دنبال این هستیم تا بفهمیم چگونه کاملا از استعدادهای خلاق خودمان حمایت کنیم."

او ادامه داد: "اولین هدف و تمرکز ما بر روی خلق یک دنیا است، تجربه‌ها در مرحله بعدی قرار دارد و مکانیک بازی در مرحله آخر.ما بر روی دنیای خود تمرکز می‌کنیم، هدف ما خلق تجربه‌ای است که در ژانر و جایگاه خود فراتر باشد و به بازیبازان ما اجازه دهد تا بتوانند با دنیای ما، شخصیت‌ها و گیم‌پلی ارتباط برقرار کنند."

Bowling تجربه‌ای خلق خواهد کرد که نه کاملا تک نفره، نه به شدت co-op و نه تاکید بر روی مولتی‌پلیر خواهد داشت، اما پر از اکشن و مشارکت است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا