اخبار بازی

ممکن بود هیچوقت The Last of Us ساخته نمی شد اگر….

طبق گفته های موسس این استودیو Jason Rubin اگر سران Naug*hty Dog تصمیم به فروش استودیو را نگرفته بودند، ممکن بود هیچوقت عناوین Uncharted و The Last of Us وجود نداشته باشند. Jason Rubin به وبسایت IGN گفت روابط عالی و تیمی، مابین شرکت Sony و Naug*hty Dog باعث به وجود آمدن سری بازی های پر فروش Crash و Jak and Daxter شده بود.
Jason Rubin می گوید:« روابط ما با Sony بصورت جادویی و شگفت انگیزی در هم تنیده است و یقین دارم که برای هر دو شرکت حس خوبی است. این تصمیم بسیار درستی برای Naug*hty Dog بود. ببینید به عنوان یک استودیوی مستقل و خود مختار Naug*hty Dog در چه جایگاهی ایستاده است. من فکر نمی کنم Naug*hty Dog به تنهایی می توانست این کار را انجام بدهد.»
Jason Rubin اضافه کرد:« من فکر می کنم اگر ما با سونی به توافق نمی‌رسیدیم شما هیچ وقت شاهد این بازی‌ها نبودید.» منظور او به سری Uncharted و The Last of Us که هر دو موفقیت های زیادی برای این استودیو کسب کرده اند.
و در آخر گفت:«مشارکت بین Sony و Naug*hty Dog فوق العاده عالی است.»

لازم به ذکر است که در همایش PlayStation Experience 2016 ادامه عنوان The Last of Us با نام The Last of Us: Part 2 تایید شد و همچنین DLC عنوان Uncharted 4 به نام The Lost Legacy در حال ساخت است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا