اخبار بازی

معرفی یک شخصیت جدید و سیستم Mood Matrix در Ace Attorney 6

«کپکام» اطلاعات جدیدی از «Ace Attorney 6» منتشر نموده که در آن از وکیل کارآموز «آتنا سیکس»٬ و جزییات سیستم «مود متریکس»٬ پرده‌برداری کرده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

«آتنا سیکس»

Athena

وکیلی تازه‌کار که در دفتر وکالت «رایت انیتینگ»٬ که متعلق به شخصیت «فینکس رایت» بوده٬ اشتغال دارد. «آتنا» دختری سرزنده و احساسی است. وی با انرژی پایان‌ناپذیرش٬ «فینکس رایت» و «آپولو جاستس» را (در پرونده‌هایشان) همراهی نموده٬ هرچند٬ گاهی تسلیم احساسات خویش شده و بی‌پروا عمل می‌کند.

 

از آنجا که «آتنا» هنوز یک کارآموز است٬ تلاش بسیار دارد تا دیگران او را به چشم یک وکیل مستقل ببینند. در دادگاه٬ وی قدرت خاصی دارد که به او اجازه می‌دهد با دقت در لحن صحبت کردن اشخاص٬ به «احساسات» واقعی آن‌ها پی برده و حقیقت پنهان در ذهن آنان را کشف کند.

 

مود متریکس

Mood Matrix

با کمک سیستم «مود متریکس»٬ بازیکنان می‌توانند از قابلیت آنالیز ذهنیتی «آتنا»٬ استفاده کنند. با شنیدن احساسات یک شخص به واسطه تن صدایش٬ شما می‌توانید تناقضات موجود در اظهارات یک شاهد (در دادگاه) را پیدا کنید. هر انسانی٬ حتی اگر شهادت دروغین دهد٬ توانای تغییر احساسات خود را ندارد. اگر متوجه شدید که شهادت شخصی در دادگاه با احساسات وی تناقض دارد٬ می‌توانید به احساس خوشحالی٬ خشم٬ عصبانیت یا غافلگیری او در هنگام بیان شهادتش اشاره کنید. اگر بتوانید به درستی اینکار را انجام دهید٬ حقیقتی پنهان در مورد پرونده آشکار خواهد شد. 

 

«ایس اترنی ۶»٬ قرار است امسال در تاریخی نامعلوم برای کنسول دستی 3DS در ژاپن عرضه شود. کپکام نسخه غربی این عنوان را نیز تایید کرده٬ هرچند٬ هنوز اطلاعات بیشتری از آن منتشر نشده است.  

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا