اخبار بازی

مراحل Loyalty بازی Mass Effect 2 به Mass Effect Andromeda باز می‌گردند

از دیدگاه خیلی از افراد، نسخه‌ی دوم سری محبوب Mass Effect بهترین نسخه‌ی این سه گانه‌است؛ مراحل Loyalty آن نیز یکی از مهم‌ترین بخش‌های این نسخه می‌باشد. در این مراحل شما به سفری با اعضای گروه خود می‌روید که باید به حل مشکلات آن‌ها کمک کنید، که به موجب آن با این شخصیت‌ها بیشتر آشنا خواهید شد.

این در حالی‌ست که این مراحل محبوب در قسمت سوم این سری غایب بودند که موجب ناراحتی طرفداران گشت. با این حال باید به عرضتان برسانیم که این مراحل [Loyalty] به جدیدترین قسمت این مجموعه، یعنی Mass Effect Andromeda بازخواهند گشت. مک والترز [Mac Walters]، کارگردان بخش خلاقیت این بازی در جریان گفتگویی که با وب‌سایت Game Informer داشته این موضوع را تائید کرده است و بیان داشته:" به عنوان یک نویسنده، یکی از مواردی که آزاد به گفتن آن هستیم این است که من می‌دانم که شخصیت‌های همراه حاضر خواهند بود، بنابراین آن‌ها باعث وجود روایت‌های داستانی بسیاری هستند. این مورد کار من را آسانتر می‌کند، اما این مورد همچنین موجب سرگرمی بیشتر نیز می‌شود، چرا که من می‌توانم یک داستان مشخص را در جریان یک ماموریت روایت کنم."

او در ادامه تائید کرد که این مراحل نقشی در نتیجه گیری داستان اصلی بازی نخواهند داشت و به بازیکنان این آزادی را می‌دهند تا بیشتر از این عنوان لذت ببرند. " تفاوت اصلی با Mass Effect 2 این است که با حاضر بودن در یک مرحله‌ی Loyalty که بر روی پایان داستان تاثیر گذار بود، اختیارات بیشتری را به بازیکن می‌داد." والترز در ادامه اظهار داشت:" اگر تمایلی به تعامل بیشتر با آن‌ها [شخصیت‌های همراه] نداشته باشید، به این کار مجبور نخواهید شد. اگر نیز خواهان تعامل با آن‌ها باشید قادر به این مهم خواهید بود."

بازی مورد انتظار Mass Effect Andromeda بهار سال 2017 میلادی برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. گیم‌پلی کامل این بازی قرار است در جریان رویداد The Game Awards امسال پخش شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا