اخبار بازی

مدیرعامل خرده‌فروشی GameStop: سیستم واقعیت‌مجازی سونی طی پاییز امسال به انتشار خواهد رسید

انقلاب واقعیت‌های مجازی به‌زودی شروع خواهد شد. در حالی که ما هنوز هیچ اطلاعات رسمی از برنامه‌ریزی «سونی» پیرامون عرضه «PlayStation VR» در سال جاری میلادی در دست نداریم و با گذشت مدت‌زمان زیادی که از معرفی این دستگاه گذشته‌است هنوز نیز اطلاعات دقیقی حول تاریخ انتشار، میزان قیمت آن و حتی اسامی مناطقی که در زمان عرضه این سیستم در آن‌ مناطق به انتشار خواهد‌رسید، از طرف شرکت سازنده به اطلاع عموم نرسیده‌است، مدیرعامل خرده‌فروشی صاحب‌نام «GameStop» به‌تازگی طی خبری اعلام داشته‌است که سیستم واقعیت‌مجازی شرکت «سونی» یعنی «PlayStation VR» طی پاییز سال جاری که از بیست‌ودوم ستامبر تا بیستم دسامبر را در بر می‌گیرد، به انتشار خواهد رسید. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

با اینکه هنوز هم باید این خبر را تنها یک شایعه تلقی کرد و منتظر آینده بود، اما هم‌چنان می‌توان آن را یک شایعه قوی و منطقی پنداشت; چراکه هر چه باشد این خبر نقل‌قولی از مدیرعامل بزرگ‌ترین خرده‌فروشی عرضه کننده محصولات سخت افزاری و بازی‌های ویدیویی و لوازم جانبی آن، است و از طرفی دیگر نیز از آنجایی که شرکت سازنده از این سیستم به عنوان یک دستگاه کاملا جدید و مجذا یاد کرده‌است به‌نظر می‌رسد این شایعه تا جایی که می‌تواند به واقعیت نزدیک باشد، چراکه اغلب محصولات جدید و مجذا طی بازه‌زمانی پاییز به معرض عرضه می‌رسند تا بتوانند فروش بیشتری را در تعطیلات آن سال تجربه کنند. 

 

 البته که به حقیقت پیوستن یا نپیوستن این شایعات منتشرشده در این زمینه به‌زودی آشکارخواهد شد. اما این نکته را نیز باید در نظر داشت که همه این برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات می‌تواند در آخرین لحظه و به عبارتی یک شبه تغییر کند. به هر حال انتظار می‌رود که «PlayStation VR» در بازه‌زمانی ماه اکتبر یا نوامبر به معرض انتشار برسد.

 

نظر شما پیرامون این روز‌های داغ بازار‌های واقعیت‌های مجازی چیست ؟ آیا واقعا باید منتظر انقلابی در این زمینه و چه‌بسا صعنت گیم باشیم ؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا