اخبار بازی

مجله‌ی Time، بازی No Man’s Sky را جزو 10 بازی برتر امسال شناخت

انتخاب بهترین بازی‌های سال مرتبط به سلیقه‌ی هر فرد است و این مورد برای هر شخص متفاوت خواهد بود. با این حال، مجله‌ی Time، طی یک اقدام جسورانه، بازی ناموفق No Man’s Sky را جزو بهترین بازی‌های امسال دانسته است. فهرست 10 بازی برتر سال از دید این مجله به شرح زیر است:

1) The Witness
2) Uncharted 4
3) Inside
4) Tharsis
5) Burly Men At Sea
6) Dragon Quest Builders
7) Crashlands
8) Virginia
9) Battlefield 1
10) No Man’s Sky

نکته‌ی جالب توجه اما این است که انتخاب این بازی پیش از خبر عرضه‌ی نخستین به‌روزرسانی عظیم آن صورت گرفته بنابراین به‌روزرسانی جدید این بازی در این امر دخیل نبوده است. یقیناً اعضای این مجله که وظیفه‌ی انتخاب بهترین بازی‌های سال را بر عهده داشتند چیزی در این بازی دیده‌اند که اکثر مردم از آن بی‌خبرند؛ آن‌ها از این بازی به عنوان «دستاوردی عظیم» همراه با «سوء تفاهمی انکار ناپذیر» یاد کرده‌اند.

اگر بخواهیم نگاهی به واکنش عموم مردم به این بازی بیندازیم باید بگوئیم که میانگین نمرات این بازی در وب‌سایت Metacritic برابر با 4.5 از 10 می‌باشد و همچنین بررسی کاربران در شبکه‌ی استیم «اکثراً منفی»‌ست.

بازی No Man’s Sky عنوانی جاه طلب که قرار بود مرزهای یک بازی ویدئویی را گسترش دهد در زمان عرضه با واکنش منفی بازیکنان و قریب به اتفاق منتقدین همراه شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا