اخبار بازی

مایکروسافت مجبور به عوض کردن بازی پیشنهادی Quantum Break برای برخی افراد شد.

عنوان خبرساز و AAA معروف مایکروسافت یعنی « Quantum Break » با وجود تمامی حواشی گذشته خود باز هم برای مایکروسافت دردسرهایی ایجاد می‌کند.

با ما در « بازی سنتر » همراه باشید.

 

مایکروسافت به طرفداران خود و این بازی وعده داده بود که در صورت پیش خرید QB یک نسخه دانلودی « Alan Wake's American Nightmare » کنسول X360 را به صورت مجانی و با استفاده از قابلیت Backward Compatibility به دست آورند اما مشکلاتی بر سر تحقق این وعده پیش آمده است.

مشکل از آن جایی آغاز می‌شود که سیستم رده‌بندی بازی‌های اروپا ( PEGI ) عنوان QB را در محدوده سنی 16 سال به بالا رده‌بندی می‌کند اما عنوان همراه با این بازی یعنی AW : AN قبلا در رده 18 سال به بالا قرار گرفته است و همین مسئله باعث شد که مایکروسافت تصمیم بگیرد تا به جای AW:AN نسخه دیجیتالی از بازی « Kameo : Elements of Power » را جایگزین آن کند.

البته فروشگاه GAME بریتانیا اعلام کرده که افرادی که چنین مشکلی را پیدا کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه‌ها و ارائه ID-Card های خود مبنی بر داشتن سن قانونی کد نسخه دیجیتالی خود را دریافت کنند اما مشتری‌های Amazon بریتانیا حتی از استفاده‌ از این روش برای به دست آوردن کد AW:AN محروم اند.

به هر حال اگر شما در محدوده اروپا زندگی می‌کنید ( یا اکانت XBL تان مربوط به این حوزه است ) و سن شما پایین تر از حد قانونی 18 سال است مجبور خواهید بود که به Kameo   بسنده کنید.

 

توضیح نویسنده:

درباره این خبر باید گفت که این نکته بیشتر مربوط به پیش‌خریدهای دیجیتالی افرادی است که اکانت آن‌ها با حوزه اروپا در ارتباط بوده و زیر نظر PEGI رده‌بندی می‌شوند، اگر سن قانونی خود در اکانت قبل از پیش خرید کمتر از 18 سال باشد دچار چنین مشکلی خواهید شد و اگر کد موجود در بازی فیزیکی خود را در اکانتی با سن ثبت شده کمتر از 18 سال هم وارد کنید باز هم با این مشکل رو به رو خواهید شد و به جای AW:AN نسخه‌ای از Kameo دریافت خواهید نمود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا