اخبار بازی

قهرمان جدید GoPro

دوربین GoPro را دیگر اکثر ما میشناسیم دوربینی کوچک با قابلیتهای فراوان که طیف وسیعی از کاربران حرفهای تا آماتور شیفتهی کار با آن هستند.

طرفداران سرسخت این دوربین همه فن حریف مدتی است که منتظر نسخهی جدید GoPro هستند ، اما تا امروز کسی از مشخصات و امکانات  این Camera اطلاعات چندانی نداشت.

اما ساعاتی پیش ویدیویی 9 ثانیهای توسط Konrad Iturbe (هکر دستگاههای GoPro) منتشر شد که احتمال میرود مربوط به GoPro HERO 5 باشد.

با آنکه این ویدیو کوتاه اطلاعات زیادی را در اختیارمان قرار نمیدهد اما مشخص میکند که نسل بعدی HERO احتمالا دارای صفحهپشتی تمام لمسی خواهد بود و به نظر میرسد که این نسخهدارای دکمهی Shutter نیز باشد.

با توجه به محتوای فیلم و اینکه این فیلم در واقع نمایش دهندهی اتصال دوربین HERO 5 به گوشیهای هوشمند است ، میتوان دید که نرمافزار دوربین احتمالا دارای تغییراتی شده و با وجود لمسی شدن صفحهی نمایش میتوان به راحتی گزینههای میکروفون و WiFi را خاموش یا روشن کرد

از سوی دیگر گزینهای به نام GoPro Sniper در میان تصاویر دیده میشود که در حال حاضر ماهیت و چگونگی آن برای کسی روشن نیست.

با آنکه این ویدیو کوتاه اولین اطلاعات منتشر شده از دوربین GoPro است اما معلوم نیست آیا این تغییرات در نسخهی نهایی و رسمی HERO5 نیز وجود خواهد داشت یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا