اخبار بازی

فصل دوم Walking Dead ساده تر نخواهد بود

TellTale Games اخطار داده است با اینکه شما به عنوان Clementine در فصل دوم Walking Dead ایفای نقش می کنید، انتظار کاهش خشونت در دنیای این بازی را نداشته باشید!
Dennis Lenart (کارگردان)، Mark Darin (نویسنده) و Kevin Bruner (موسس TellTale Games) طی مصاحبه با IGN گفته اند: "این بازی با وجود اینکه شما هدایت Clementine که جوانتر و ضعیفتر از Lee است را بر عهده دارید، ساده نخواهد بود. این مسئله ما را ناراحت می کند اما درنگ و تاملی وجود نخواهد داشت. شما در نقش یک دختر کوچک هستید اما دنیا اهمیت نمی دهد. در این بخش از دنیای Walking Dead با اینکه شما دیگر Lee را ندارید و از قدرت فیزیکی زیادی برخوردار نیستید، دنیا مهربان تر نخواهد بود. دیگر بازماندگان و زامبی ها اهمیت نمی دهند که شما یک دختر کوچک هستید. این باعث خواهد شد تا شما مسائل را از دید متفاوتی شاهد باشید."

آنها اضافه کرده اند: "دید Lee و Clementine درمقابله با این دنیا متفاوت خواهد بود. به خاطر جثه کوچک Clementine مردم در دنیای این بازی واکنش های متفاوتی را از خود نشان خواهند داد."

در آخر از آنها سوال شد که فصل دوم Walking Dead را در یک کلمه خلاصه کنند که اعضای TellTale Games پاسخ دادند: “trust” (اعتماد)

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا