اخبار بازی

فروش 65 هزار نسخه‌ای PS4 Pro در هفته‌ی نخست عرضه‌اش در ژاپن

به نظر می‌رسد که کنسول میان نسلی جدید سونی، PS4 Pro، در هفته‌ی نخست انتشارش در ژاپن عملکرد خوبی را از خود از نظر فروش به جا گذاشته است؛ چرا که اعلام شده تعداد 65.194 هزار نسخه از این کنسول در طول یک هفته در ژاپن به فروش رفته است. با توجه به قیمت کنسول PS4 Pro و همچنین عرضه‌ی مدل Slim کنسول Playstation 4 در این چند وقته، این مقدار فروش موفقیت آمیز تلقی می‌شود.

فروش کلی خانواده‌ی Playstation 4 در این یک هفته به 93.512 هزار دستگاه رسیده است که یقیناً عرضه‌ی نسخه‌ی PS4 Pro دلیل این افزایش فروش در این کشور عنوان می‌شود.

کنسول NES Mini از نینتندو نیز فروش جهانی موفقیت آمیزی داشته که در ژاپن نیز وضع به همین منوال است. در طول یک هفته، تعداد 262.961 دستگاه از این کنسول در ژاپن به فروش رفته است که آن را برنده‌ی بی چون و چرای این رقابت می‌کند. اگرچه این کنسول از قیمتی ارزانتر نسبت به Playstation 4 بهره می‌برد و یک محصول دراز مدت مشابه PS4 نیست اما از آن جهت قابل توجه است که نینتندو توانسته با آن فروش PS4 Pro را تحت الشعاع قرار دهد.

با این حال، اعلام این آمار، نشان دهنده‌ی این نکته است که بازار بازی‌های ویدئویی و کنسول‌ها در ژاپن بار دیگر رونق گرفته است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا