اخبار بازی

عنوان Samurai Warriors: Sanada Maru معرفی شد

«کویی تکمو» عنوان فرعی «Samurai Warriors: Sanada Maru» را برای کنسول‌های PS4 PS3 و PS Vita معرفی کرد. با ما در بازی‌سنتر همراه شوید.

 

«کویی تکمو» اطلاعات و تصاویری از این عنوان بر روی وبسایت رسمی آن قرار داده که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

داستان «Samurai Warriors: Sanada Maru» با تمرکز بر روی خانواده «سانادا» بازگو کننده زندگی ۴۸ ساله «سانادا یوکیمورا» خواهد بود. این عنوان «یوکیمورا» را در دوران کودکی، جوانی و در آخرین سال‌های زندگیش در بزرگسالی به ما نشان می‌دهد. («یوکیمورا» کودک توسط «یوکا سایتو» و «یویکیمورا» جوان توسط «تاکشی کوساو» صداگذاری خواهند شد)
 

علاوه بر آن، اعلام شده که درام تلویزیزنی «Sanada Maru» که قرار است توسط شبکه «NHK» تولید و پخش شود از نقشه‌های سه بعدی «Nobunaga’s Ambition: Sphere of Influence» بهره برده و عنوان «سامورایی واریورز: سانادا مارو» نیز از این نقشه‌ها برای بازگو کردن وقایع و صحنه‌های جنگی استفاده خواهد کرد. این عنوان همچنین از سری «سامورایی واریورز» به عنوان پایه استفاده کرده و شامل بخش‌ها و قابلیت‌های خاص خود خواهد بود.

 

– سیستم Castle Town
 

این سیستم به شما اجازه می‌دهد تا درون شهر با فرماندهان ارتش خود در ارتباط باشید. تا به امروز شما باید بخش‌های چون گالری و سایر موارد را از درون منوی بازی انتخاب می‌کردید اما با اضافه شدن این سیستم جدید شما می‌توانید با گشت و گذار در شهر به بخش‌های مورد نظر خود رفته و به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

 

اصطبل‌های اسبی درون شهر وجود داشته که شما در آنجا می‌توانید با پرداخت پول، اسب جنگی خود در میدان نبرد را انتخاب کنید. همچنین مینی گیم‌های چون ماهیگیری در این عنوان وجود داشته که با گرفتن ماهی می‌توانید از آن‌ها در ساخت آیتم‌های جدید استفاده کرده یا آنکه با آنان هدیه درست کنید. هر یک از شخصیت‌ها آیتم‌های محبوب خود را داشته و با هدیه دادن آیتم درست به آن‌ها می‌توانید شاهد وقایع خاصی پیرامون آن شخصیت باشید.
 

– جنگ‌های بلند مدت
 

جنگ‌ها در این عنوان «جنگ‌های بلند مدت» خواهند بود که در چندین میدان جنگ اتفاق خواهند افتاد. به عنوان مثال، «جنگ کاواناکاجیما» با خانواده «تاکدا» علیه خاندان «یواسوگی» از شما می‌خواهد تا سه میدان مبارزه را فتح کنید. به هنگام نبرد شما می‌توانید قابلیت «Next Move» را فعال کرده و با درخواست نیروی کمکی یا ساخت پل بر روی نقشه و مواردی از این دست، برتری را از آن خود کنید.
 

«Sanada’s Rokumeonsen» که برای فعال کردن «Next Move» مورد نیاز است، با بدست آوردن اطلاعات در قلعه یا برآورده کردن شرایط خاصی در میدان نبرد، قابل دسترسی خوهد بود.
 

– گشت و گذار

 

مناطق زیادی در عنوان «سامورایی واریورز: سانادا مارو» قابل دسترسی و گشت و گذار هستند و شما می‌توانید هر زمان که دوست دارید در آن‌ها به جستجو بپردازید. از این جستجو‌ها می‌توان برای کشف آیتم‌های جدید یا سر زدن به نقشه‌های خاص به هنگامی که شما نیاز به انجام کار‌های چون جابجای آیتم‌ها دارید، استفاده کرد. همیشه امکان اینکه به هنگام جستجو با دشمنان روبرو شوید وجود دارد.

 

«سامورایی واریورز: سانادا مارو» هم‌اکنون برای کنسول‌های PS4 PS3 و PS Vita در حال ساخت است. تاریخ عرضه این عنوان در ۴ام آگوست توسط یک مراسم زنده از سایت «نیکو نیکو» اعلام خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا