اخبار بازی

عنوان Ni no Kuni II حس بزرگسالانه خواهد داشت

شرکت «Level 5» تا به امروز در مورد «Ni no Kuni II Revenant Kingdoms» بسیار ساکت بوده است، اما به نظر می‌آید این شرکت امیدوار است داستان این عنوان را بزرگسالانه‌تر کند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

در مصاحبه اخیر رییس شرکت «Level 5» آقای «آکیهیرو هینو» با شعبه ژاپنی سایت «IGN»، ایشان به عنوان «NnK II» اشاره کرده و اذعان داشتند که این عنوان حس بزرگسالانه‌تری نسبت به نسخه قبلی داشته، اما همچنان مناسب هر قشر جوان و بزرگسال خواهد بود. وی حتی در ادامه این عنوان را با انیمه‌های « Studio Ghibli» مقایسه کرد.

 

«(با) بررسی نسخه قبلی، (خواهیم دید که) با وجود آنکه گذشته شخصیت اصلی و محتویات بازی مشخصا برای بزرگسالان در نظر گرفته شده بود، گرافیک آن کمی کودکانه به نظر می‌رسید. با وجود آنکه اینبار نیز شخصیت اصلی یک پسر بچه جوان است، من مطمئن شده‌ام که تمام بازی حس بزرگسالانه داشته باشد. در مورد دنیای بازی، برای هر دو قشر جوان و بزرگسال آسان خواهد بود که با آن تعامل ایجاد کنند، همانند یک انیمه ساخته شده توسط استدیوی «Ghibli» (که برای هر دو قشر مناسب است).»

 

هواداران «NnK» و «Level 5» پس از معرفی این عنوان در سال ۲۰۱۵ تا به امروز مدت زمانی زیادی را منتظر اطلاعات جدید از این عنوان بوده‌اند، در حالی که تقریبا هیچ جزییات جدید از آن منتشر نشده است. امیدواریم که به زودی هواداران بتوانند نگاهی خوب و کامل به محتویات ارائه شده توسط «NnK II» داشته باشند.

 

«NnK II» قرار است در زمان نامعلومی برای کنسول PS4 منتشر شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا