اخبار بازی

سه بازی جدید از جمله Shadowrun به سرویس Backwards Compatibility افزوده شدند

فهرست بازی‌های پشتیبانی شده توسط سرویس Backwards Compatibility کنسول Xbox One با افزودن سه بازی جدید از سوی مایکروسافت از جمله Shadowrun، Space Ark و Shotest Shogi بار دیگر گسترش یافت. این سه بازی جدید افزوده شده، رقم بازی‌های عرضه شده برای سرویس مذکور را به 297 می‌رساند. سرویس Backwards Compatibility کنسول Xbox One که در نمایشگاه E3 چند سال قبل رونمایی و معرفی گردید تبدیل به یکی از عناصر مهم کنسول Xbox One شده که در موفقیت این روزهای این کنسول بی‌تاثیر نیست.

عنوان Shadowrun شناخته شده ترین بازی جدید افزوده شده به این سرویس است؛ اگرچه این بازی نتوانست نقدهای مثبتی دریافت کند اما از محبوبیت بالایی بین بازیکنان برخوردار است. تبدیل یک بازی نقش آفرینی به یک شوتر اول شخص تصمیم جسورانه‌ای از سوی استودیوی سازنده‌ی آن بود که با وجود مخالفان برای عده‌ بسیاری نیز خوشایند بود.

دو بازی دیگر افزوده شده به سرویس Backwards Compatibility نیز تصمیم خوبی از سوی مایکروسافت تلقی می‌شوند چرا که هر دو مکانیزم‌های متفاوتی در زمینه‌ی گیم‌پلیشان دارند که بازه‌ی بازی‌های عرضه شده برای این سری را گسترش می‌دهند و باعث انتخاب‌های محدود نمی‌شوند.

با فرا رسیدن فصل تعطیلات میلادی، شاهد استقبال بالای طرفداران از این سرویس هستیم. مایکروسافت نیز در تبلیغات کنسول نسل هشتمی خود بسیار از این قابلیت یاد می‌کند که از مزیت‌های بسیاری نسبت به سرویس مشابه Playstation 4 برخوردار است. در کنسول Playstation 4، برای تجربه‌ی عناوین PS3 و قدیمی‌تر باید مشترک سرویس Playstation Now باشید و به استریم بازی‌ها بپردازید.

فروش کنسول Xbox One در این چند ماه اخیر به لطف استراتژی‌های مناسب مایکروسافت رشد کرده و عرضه‌ی کنسول Xbox One S نیز بی‌تاثیر نبوده است. از سوی دیگر اما کنسول Playstation 4 توانست جایگاه نخست پرفروش‌ترین کنسول را در آمریکای شمالی که برای مدتی در اختیار Xbox One بود را در ماه نوامبر میلادی پس بگیرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا