اخبار بازی

سفر به گوشه و کنار سرزمین Dragon Age: Inquisition با یک ویدیو جدید

Bioware اخیرا ویدیویی از یک‌سری نواحی و مناطق Dragon Age: Inquisition منتشر کرده است.

 

این ویدیو که “Discover the Dragon Age” نام دارد، نشان دهنده مناطقی از بازی با اکوسیستمی واقعی و با حضور حیوانات، شکارچی ها، دوارف‌ها و … است.

 

Cameron Lee سازنده بازی، درباره این ویدیو می‌گوید: "پرداکندگی جمعیت دنیای DA بر پایه سیستمی فوری و متغیر قرار دارد، بطوری‌که: هرآنچه را که با آن رو به رو می‌شوید، خود را بر اساس اینکه چگونه تعادل منطقه را به هم زده و وارد آن می‌شوید، تطابق می‌دهد؛ شهرهایی را خواهید دید که توسط راهزنان مورد تاخت و تاز قرار گرفته، گوزن‌هایی که در حال فرار از دسته گرگ ها هستند، غول (giant) هایی که در حال تغزیه از خرس‌ها هستند و همین‌طور، سناریوهای بی‌شمار دیگر.

 

وی در ادامه افزود: "هنگامی که ما ساخت Dragon Age: Inquisition را آغاز کردیم، یکی از اهداف اولیه مان، حیات بخشیدن به دنیای بازی و نزدیک کردنش به واقعیت بود تا به بازیکن، این حق انتخاب که در این دنیای وسیع و تو در تو می‌خواهد چه کسی شود، داده شود. ما این هدف را با استفاده از موتور Frostbite عملی کردیم. این موتور از نواحی بسیار بزرگ و پهناور، تخریب‌پذیری و پیشرفته‌ترین تکنولوژی نسل بعدی که تابه‌حال دیده‌ایم، پشتیبانی می‌کند.

Dragon Age: Inquisition اولین بازی نسل بعدی BioWare است. همچنین، جاه‌طلباته ترین بازی ما، تا به حال! این بازی از لحاظ مقیاس، چشمگیر بوده و تنوع مکان‌های بازی، موجودات و نواحی مخفی که در طول سفر خود، آن ها را کشف خواهید کرد، شما را شگفت زده خواهند کرد."

 

Dragon Age: Inquisition قرار است پاییز سال 2014 برای PC ،PS3 ،PS4 ،Xbox 360 و Xbox One عرضه شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا