اخبار بازی

سازندگان Witcher 3: داستان برای ما بسیار مهم تر از جنگیدن با موجودات است

سری بازی های Witcher، اثر استودیوی لهستانی CD Projekt Red، برای تمامی قسمت هایش داستان بسیار عالی نوشته شده است. چنین چیزی در کمتر فرانچایزی وجود دارد که تا بتواند آن را به رخ بکشد.در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

طبق جدیدترین مصاحبه تیم سازنده این عنوان با Culture.pl، آنها توضیح می دهند که چگونه دنیایی براساس رمان های Andrzej Sapkowski ساخته اند تا بتواند عناصری خاص مانند نگرش تخیلی، که به نظر می رسد در تمام سازندگان بازی های لهستانی وحود دارد را در این دنیای بزرگ وارد کنند.

«تمامی بازی های معروف لهستانی مانند عنوان This War of Mine، ترکیبی از تولیدی حرفه ای با تخیل بزرگی است. این برای بازی که در مورد غیر نظامیان در مورد جنگ اصلا آسان نیست و بتواند رفتار این شخصیت ها را قشنگ شبیه سازی کنند. به نظر می رسد لهستانی ها در این نگرش تخیلی در طراحی بازی ها شبیه هم هستند. محصولات ما دارای روح هستند واین روح چیزی است که می توانید مورد بررسی قرار بگیرد مخصوصا این روح بهتر است بدست گیمرها مورد تجزیه وتحلیل و بررسی، قرار بگیرد.برای خوب یک تخیل، باید در موقعیت های مختلف قرار گرقت.»

Marcin Blacha می گوید: تیم اصلی Witcher مصمم بود عنوانی بسازد در سبک RPG که از بازی های دیگری مانند Dungeons & Dragons بسیار متفاوت باشد. که در آن روان شناسی شخصیت ها، روند داستان وشبیه سازی جهان بسیار مهم باشد. این به دیدگاه تیم سازنده بسیار کمک می کرد، جایی که داستان بسیار مهم تر از جنگیدن با هیولاها و موجودات است.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا