اخبار بازی

ساخت یک شبیه ساز جنگ توسط ارتش آمریکا

ارتش آمریکا قصد دارد یکی از واقعی ترین شبیه ساز جنگ را بسازد و برای این پروژه چیزی حدود 57 میلیون دلار بودجه تعیین کرده است و گفته شده قراره این بازی با موتور گرافیکی CryEngine 3 ساخته بشه.

سیستم Dismounted Soldier Training ( اموزش سرباز پیاده نظام ) بازی توسط Intelligent Decisions ساخته خواهد شد .

Intelligent Decisions اعلام کرده است که : بازی را برای ارتش امریکا بسیار واقعی کرده است از جمله : تغییرات اب و هوایی دارد و همچنین گفته شده بازی دارای سیستم Motion Sensor است.

اقای Floyd West یکی از کارکنان کمپانی Intelligent Decisions گفته است : ما میخواهیم بازی را با موتور گرافیکی CryEngine 3 بسازیم تا بازی واقعی به نظر برسد (یعنی با بهترین موتور گرافیکی ) موتور گرافیکی CryEngine 3 که در گذشته برای بازی Crysis 2 استفاده شد. با قابلیت هایی که ما در موتور گرافیکی CryEngine 3 دیدیم میتوانیم بازی را بهتر و بیشتر به واقعیت تبدیل کنیم ،چیزی که ما میخواهیم بسازیم ، سربازان را به عراق و افغانستان ببریم و همچنین صدای انفجار ها رو به صورت خیلی طبیعی خواهند بود.

به هر سرباز یک کوله پشتی از تجهیزات داده میشود که به این سیستم Man Wearable System میگویند در این کوله پشتی یک لپ تاپ وجود دارد که میتوان در یک Area ی 10 فوت در 10 فوت راه بروند.این شبیه ساز یک هدف دارد واقعی بودن جنگ و به وجود اوردن محیط هایی واقعی مانند کوهها و صحراهای افغانستان و عراق است.این باعث میشود که قبل از فرستادن یک سرباز یا یک نیرو به جنگ انها را خوب تعلیم بدهد و اینطور که گفته شده این سیستم در January 2012 اماده ی کار خواهد شد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا