اخبار بازی

زمان بتای عمومی RainbowSixSiege اعلام شد

امروز « UBISOFT » زمان نسخه BETA  عمومی عنوان « Rainbow Six : SIEGE » را اعلام نمود.

در ادامه با «بازی سنتر» همراه باشید.

 

 UBISOFT با نشر خبری در بلاگ خود، زمان بتای عمومی عنوان R6:S را از 25 تا 29 نوامبر اعلام کرده که بر روی پلتفرمهای PC و نسل هشتم قابل بازی خواهد بود. این در حالی ایست که تاریخ انتشار بازی 1 دسامبر و تنها دو روز بین بتای عمومی و انتشار بازی فاصله است. PRE-LOAD بتا هم از 23 نوامبر قابل اجراست.

افرادی هم که در بتای محدود این عنوان شرکت نموده بودند می توانند از 24 نوامبر شروع به بازی بتا کنند.

UBI در اواخر ماه سپتامبر و اکتبر یک بتای محدود و به وسیله دعوت‌نامه را il برگزار کرد تا از مشکلات تکنیکی و گیم پلی بازی مطلع شود و چندین بار نیز مدت این بتای محدود را تمدید کرده و دعوت نامه های بیشتری برای بازیکنان ارسال نمود.

اما این بار بیشتر این طور به نظر می رسد که ارائه بتای عمومی در چنین بازه زمانی‌ای بیشتر برای جلب توجه تعداد بیشتری از بازیکنان و فروش بیشتر است.

2 مد Secure Area  و  Bomb در بخش PVP و رقابتی بازی به همراه بخش Disarm Bomb  در بخش Terrorist Hunt و PVE  بازی به همراه سه نقشه Hereford, House  و  Kanalبا چرخه روز و شب حضور دارند که در این بین بخش Disarm Bomb و نقشه Kanal در بتای محدود حضور نداشتند.

 

 src=https://assets.vg247.com/current//2015/11/rainbow_six_siege_beta_stuff-2.jpg /></p><p dir=RTL> </p><p dir=RTL>بتای عمومی شامل 14 کلاس از 20 کلاس بازی در روز عرضه است که با ارائه <span dir=LTR>DLC</span> های مجانی بازی در سال 2016 تعداد کلاس‌های بازی به رقم 28 خواهد رسید. در این بین 3 کلاس گروه <span dir=LTR>Spetsnaz</span> های روسیه هم که در بتای محدود حضور نداشتند به چشم می خورند.</p><p dir=RTL>همچنین  <span dir=LTR>UBI</span> تیزر تلویزیونی جدیدی با حضور بازیگر انگلیسی « <span dir=LTR>Idris Elba</span> » را منتشر کرده است.</p><p dir=RTL> </p><p><a class=om-news-src href=منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا