اخبار بازی

رکورد شکنی Fallout 4

عرضه «Fallout 4» بسیار موفقیت آمیز بوده است. اخیرا «بتسدا» اعلام کرد که تنها در روز اول انتشار، 12 میلیون نسخه از Fallout 4 را به فروشگاه‌های سراسر دنیا ارسال کرده است. بر طبق این آمار، سودی بالغ بر 750 میلیون دلار برای بتسدا کسب خواهد شد و این موضوع یک رکورد در فروش به حساب می‌آید. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

بتسدا به این موضوع اشاره نکرده که چه تعداد از این 12 میلیون نسخه ارسالی، به فروش رفته است، پس 750 میلیون دلار درآمد برای زمانی است که تمامی این نسخه‌ها به فروش برسد.
خرده فروشی‌های بزرگ از تمایل زیاد خریداران نسبت به Fallout 4 خبر دادند، همچنین لازم به ذکر است که Fallout 4 بیشترین پیش‌فروش را در بین عناوین سال 2015 دارد.
به دنبال انتشار بازی، از طرف برخی فروشگاه‌های بزرگ به بتسدا گزارش شد که Fallout 4 بیشترین درخواست را در بین عناوین امسال داشته است، بتسدا نیز برای پاسخ به تقاضای بازار در حال ارسال نسخه‌های بیشتری از Fallout 4 به فروشگاه هاست.
برای مقایسه، 7 میلیون نسخه از آخرین بازی بتسدا یعنی «The Elder Scrolls V: Skyrim»، در 48 ساعت اول انتشار به بازار ارسال شد و در این بازه زمانی توانست 3.5 میلیون نسخه به فروش برساند. فروش کلی بازی نیز تا ژانویه 2014 در سراسر دنیا از مرز 20 میلیون نسخه عبور کرد.
بر روی شبکه «استیم» نیز Fallout 4 در روز انتشار در صدر قرار گرفت. در یک زمان مشخص 470,000 نفر به طور همزمان مشغول بازی کردن Fallout 4 بودند، رکورد قبلی این آمار مربوط به بازی «GTA V» بود.
علاوه بر اینها نسخه «Pip-Boy» بازی نیز توانسته بیشترین فروش نسخه کلکسیونی را در طول تاریخ فروشگاه‌های بزرگ بدست آورد. برنامه «Fallout Pip-Boy» نیز به اداعای بتسدا جایگاه اول یک بازی را در فروشگاه «iTunes» کسب کرده است.
Fallout 4 در تاریخ 10 نوامبر برای سه پلتفرم اصلی منتشر شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا