اخبار بازی

رکورد شکنی‌های Street Fighter V در زمینه ثبت بیشترین ثبت‌نام کننده طی مراسم EVO 2016

در حالی که چندی پیش «Street Fighter V» انتشار یافت، و در زمان عرضه خود بنا به دلایلی از جمله; کمبود محتوا، مُد‌های محدود، عملکرد ضعیف بخش آنلاین و همچنین دریافت امتیازات نه‌چندان قابل انتظار نتوانست رضایت بعضی از طرفدارن خود را جلب کند، اما به‌نظر می‌رسد این عنوان توانسته‌است به بخشی از هدف خود مبنی بر جلب رضایت جامعه گسترده و رقابتی خود دست یابد; چراکه آخرین اخبار منتشرشده حکایت از این دارند که این عنوان توانسته‌است رکورد‌های جدیدی در زمینه تعداد ثبت‌نام کنندگان یک عنوان مبارزه‌ای در مراسم سالانه «EVO» به معرض ثبت برساند. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

در حالی که درست تنها چهار روز از زمان شروع نام‌نویسی در رقابت‌های «EVO 2016» و کمتر از یک هفته از مدت‌زمان عرضه «Street Fighter V» می‌گذرد، برگزارکنندگان این مراسم اظهار داشته‌اند که این عنوان در حال حاضر توانسته‌است رکوردهای تازه‌ای در زمینه میزان متقاضی ثبت‌نام کننده از خود به جای بگذارد. اگر نگاهی به میزان ثبت‌نام کننده‌های سال گذشته بیندازد، حتما می‌توانید درک کنید که این خبر واقعا شگفت‌انگیز است، مخصوصا برای عناوین نظیر «Ultra Street Fighter IV» و «Super Smash Bros».!

 

به‌نظر می‌رسد بعد از تمام مشکلاتی که این عنوان در زمان عرضه خود دارد با آن‌ها دسته و پنجه نرم می‌کند، این گیم پلی شگفت‌انگیز و لذت بخش بازی است که فرصتی برای درخشیدن در بین طرفداران پیدا کرده‌است. البته نباید بیش از حد نگران بود چرا که تمام این مشکلات به مرور زمان برطرف خواهند شد و در نهایت تنها خاطراتی از آن باقی خواهد ماند; چراکه هنوز نیز با این اوصاف «Street Fighter V» هم‌چنان یک عنوان مبارزه‌ای عالی تلقی می‌شود.

 

«Street Fighter V» هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PlayStation 4 و PC در دسترس است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا