اخبار بازی

دعوت Id software برای تست نسخه آزمایشی بازی Doom

طرقداران بازی Doom می توانند نسخه alpha و یا آزمایشی بازی Doom را در آخر هفته تجربه کنند. تست و تجربه این نسخه برای اولین بار، در روز های آینده آغاز می شود.
تنها کسانی می توانند این نسخه را تجربه کنند که بازی Wolfenstein: The new order را تا قبل بیست و ششم ماه May سال 2014 خریده باشند و همچنین در وب سایت Doom نیز ثیت نام کنند. اگر شما هم واجد شرایط باشید، ایمیل حاوی دعوت از شما برای تست بازی را دریافت خواهید کرد، پس حتما inbox خود را چک کنید. 

این نسخه از بازی برای تست ویژگی های تکنیکی و فنی بازی است و تمرکز بر روی محتوای بازی دارد، همچنین شما می توانید از شش اسلحه استاندارد و یک اسلحه قدرتمند استفاده کنید و لذت استفاده از آن ها را نیز در مپ Heatwave و مد team deathmatch، ببرید. اگر شما اولین بازیکنی هستید که حالت Demon Rune را برای اولین بار می خواهید تجربه کنید، می توانید به Revenant demon تبدیل شوید و از جت پک و راکت لانچر های دو لول استفاده کنید. 

ایمیل های دعوت از بازیکن های برای تست و تجربه این نسخه از بازی، از امروز ارسال شده اند. 

Doom سال 2016 برای پلتفرم های PC و PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.
 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا