اخبار بازی ها

در ساخت Watch Dogs برای هر پلتفرم از متخصصان آن استفاده شده است

استدیو Ubisoft Montreal با بازی Watch Dogs انتظارات بسیاری را بایستی برآورده کند مخصوصا با تاخیر به وجود آمده و عرضه عناوینی مانند inFamous: Second Son که در زمینه پیشرفت های گرافیکی خوب عمل کرده و حتی با Watch Dogs مقایسه می شود. با این حساب، Ubisoft چه کاری برای اینکه بر روی هر پلتفرم حداکثر کیفیت را داشته باشد انجام داده است؟
اینطور که به نظر می رسد برنامه های بسیاری در نظر گرفته شده و تهیه کننده ارشد این عنوان آقای Dominic Guay گفته اند: " ما این شانس را داریم که برای هر پلتفرم مختصصان خود رو داشته باشیم. به عنوان مثال با توجه به معماری یک پلتفرم تکنولوژی خود را در مسیر خاصی به پیش خواهیم برد. هر یک نقاط قوت خود را دارند که باعث می شود در ساخت دنیای خود به پیش برویم."
در زمینه بهره برداری مناسب از قابلیت های کنترلر هر کنسول آقای Guay ادامه می دهند: "در بحث DualShock 4 ما از پد لمسی موجود در آن پشتیبانی خواهیم کرد. ما معتقدیم که این مورد موارد جالبی را برای کنترل های کنسول ها به همراه خواهد داشت در حالی که فعلا برنامه ای برای کینکت نداریم."
دارندگان کنسول شرکت نینتندو یعنی Wii U نگران این هستند که با وجود این تاخیرها بازی برای پلتفرم آنها لغو شده باشد که چنین نیست. آقای Guay در آخر می گویند: "زمانی که به تاریخ عرضه نسخه Wii U نزدیک شویم اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد اما اطمینان خاطر می دهم که ساخت این بازی برای Wii U لغو نشده و همچنان ادامه دارد."
Watch Dogs در 27 می (مصادف با 6 خرداد) برای Xbox One, PS4, Xbox 360, PS3 و PC عرضه می شود.

منبع

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن