اخبار بازی

در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه‌ی Mass Effect Andromeda برای کنسول Nintendo Switch وجود ندارد

حتی اگر نینتندو اعلام کند که شرکت‌های شخص ثالث [Third-Party] زیادی برای کنسول Nintendo Switch بازی خواهند ساخت، اما به نظر می‌رسد بازی مورد انتظار و محبوب Mass Effect Andromeda از این کنسول پشتیبانی به عمل نخواهد آورد؛ حداقل در زمان عرضه.

یکی از طرفداران این سری، از Micheal Gamble که تولید کننده‌ی Mass Effect Andromeda شناخته می‌شود از وی پرسید آیا این بازی برای کنسول مذکور نیز منتشر خواهد شد یا خیر که وی پاسخ داد:" PC، PS4، PS4 (Pro) و X1.".

به طور واضح وی اعلام کرد:" من نمی‌توانم در رابطه با آینده صحبت کنم. تنها برنامه‌های فعلی." وی بیان داشت که به نینتندو علاقه دارد اما در حال حاضر به نظر می‌رسد این بازی در هنگام عرضه از کنسول Nintendo Switch پشتیبانی نخواهد کرد.

نینتندو در هنگام رونمایی از این کنسول تنها به قابل حمل بودن آن اشاره کرد و اعلام کرد که تا سال آینده‌ی میلادی اطلاعاتی از مشخصات سخت افزاری و بازی‌های خاص آن منتشر نخواهد شد. اگرچه شایعات زیادی پیرامون این کنسول منتشر شده است که اطلاعات خوبی را در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد.

در حال حاضر اعلام شده که این کنسول از بازی‌های کنسول‌های قبلی نینتندو نظیر Wii U، 3Ds و… به صورت فیزیکی پشتیبانی نخواهد کرد اما به نظر می‌رسد در آینده از نسخه‌های دیجیتالی آن‌ها پشتیبانی کند.

بازی Mass Effect Andromeda که روایت کننده‌ی یک داستان جدید در یک کهکشان تازه خواهد بود، اوایل سال آینده‌ی میلادی [2017] برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا