اخبار بازی

حمایت همه جانبه فن افزار از تیم های شرکت کننده در رویداد Level Up

تیم‌هایی که نسخه آزمایشی بازی خود که خلاقانه و جذاب باشد را در روز ۳۱ تیرماه عرضه کنند، حمایت شرکت فن‌افزار در کنار خود خواهند داشت.
فن‌افزار به تیم‌های خلاق کمک می‌کند که تیم‌سازی بهتری داشته باشند و نیروهای بهتری جذب کنند و در کنار هم یک تیم خوب تشکیل دهند. بخش فنی بازی‌ها بخش مهمی است و فن‌افزار به تیم‌ها کمک می‌کند که تیم فنی بهتری تشکیل دهند تا درنهایت به تولید بازی جذاب‌تر و با کیفیت‌تر منجر شود. برای تولید بازی باکیفیت باید مراحل بسیاری طی شود، فن‌افزار سعی می‌‌کند در تمام این مراحل تیم‌ها را راهنمایی کند و کمک نماید. تولید یک بازی خوب زمانی نتیجه می‌دهد که فروش خوبی نیز داشته باشد. فن‌افزار تلاش می‌کند تا به بهترین نحو بازی‌ها را از طریق کانال‌های درست و با تدابیر مناسب در بازارهای جهانی و ایران معرفی به مخاطبان عرضه کند.

تضمین کیفیت نسخه نهایی بازی نیز از جمله بخش‌هایی است که فن‌افزار به سبب عرضه بازی در سطح جهانی به‌خوبی به آن آشنایی دارد، تیم‌های خلاق اطمینان خواهند داشت که کیفیت نسخه نهایی (Quality Assurance)بازی آن‌ها تضمین شده خواهد بود. فن‌افزار از بازی‌های که نیاز به پشتیبانی دارند، حمایت ویژه‌ای می‌کند و بازی‌های آنلاین نیز می‌توانند اطمینان داشته باشند که در این راه تنها نخواهند بود و حمایت‌های ویژه‌ای دریافت می‌کنند. مدیریت درگاه فروش نیز بحث دیگری است که در آن فن‌افزار به کمک تیم‌های خلاق می‌آید و از آن‌ها به‌صورت تمام قد حمایت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا