اخبار بازی

جزییات و تاریخ انتشار اپیزود پنجم Hitman

شرکت «اسکوئر انیکس» اعلام کرده که اپیزود پنجم عنوان «هیتمن» در ایالت «کولورادو» آمریکا اتفاق افتاده و ۲۷ سپتامبر منتشر می‌شود. با ما در بازی‌سنتر همراه شوید.

 

«اسکوئر انیکس» اولین جزییات را از اپیزود پنجم عنوان «هیتمن» را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

 

برای اپیزود یکی مانده به آخر فصل اول «هیتمن»، ماموریت «Freedom Fighters» (مبارزان آزادی) ماموریتی نیست که آسان گرفته شود. مامور ۴۷ باید به یک مجموعه کشاورزی در ایالت «کولورادو» که به یک اردوگاه آموزشی شبه نظامیان خصوصی تبدیل شده است، نفوذ کند. بازیکنان با یک ماموریت نفس‌گیر نفوذ روبرو بوده که در آن باید چهار هدف را شناسایی و از بین ببرند.

 

«شان رز»، «مایا پارواتی»، «ازرا برگ» و «پنلوپه گریوز» چهار شخصیت کاملا متفاوت و بسیار خطرناک بوده، که هر یک در زمینه‌های متفاوتی از تروریسم محیط زیست (اعمال خشونت آمیز هواداران محیط زیست در مقابل افراد یا دارایی‌های آنان) گرفته تا بازجویی‌های شیمیایی، تخصص دارند. این سخت‌ترین ماموریت مامور ۴۷ تا این لحظه خواهد بود. بازیکنان باید از هر آنچه تا به این لحظه یاد گرفته‌اند، (برای موفقیت در این ماموریت) استفاده کنند.

 

«Hannes Seifert» رییس استدیوی «Io-Interactive» در مورد این اپیزود چنین می‌گوید:

«(اپیزود پنجم) یکی از سخت‌ترین اپیزود‌ها تا این لحظه است. نه تنها شما ۴ هدف دارید بلکه از لحظه‌ای که در «کولورادو» پا می‌گذارید در زمین دشمن هستید. «Freedom Fighters» یک اپیزود کلیدی بوده که شتاب زیادی به داستان وارد کرده و پایان جذابی را برای بازیکنان آماده خواهد کرد.»

 

با موقعیت و لباس‌های جدید، همراه با ۷۰ چالش متفاوت برای باز کردن ابزار، سلاح‌ها و آیتم‌های جدید، «Episode 5: Colorado» بازیکنان را با افشا سازی‌های بزرگ داستانی پاداش داده در حالی که راه را به سمت پایانی هیجان انگیز برای فصل اول هموار می‌کند.

 

اگر احیانا خبر هفته قبل را از دست دادید، «اسکوئر انیکس» تاریخ عرضه نسخه فیزیکی «Hitman: The Complete First Season» برای PS4، Xbox One و رایانه‌های شخصی را ۳۱ ژانویه ۲۰۱۷ اعلام کرد. از اینجا می‌توانید جزییات بیشتری در مورد این نسخه بدست آورید.

 

در ادامه می‌توانید اولین تصاویر از اپیزود پنجم «هیتمن» را مشاهده کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا