اخبار بازی

جزئیات کیفیت اجرایی NBA 2K17 بر روی PS4 Pro مشخص شد

این طور که به نظر می‌رسد کنسول میان نسلی PS4 Pro قادر به اجرای برخی بازی‌ها با کیفیت اصلی 4K نیست و به همین دلیل سونی اقدام به استخدام مهندسان برای اجرای مناسب تکنیک upscaling می‌باشد. اگر چه این مورد به این معنی نیست که بازی‌های کمی از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند؛ همانطور که می‌دانید The Last of Us Remastered نیز از کیفیت 4K پشتیبانی می‌کند و در حال حاضر یکی از بازی‌های نسل هشتمی ورزشی نیز با این کیفیت اجرا خواهد شد.

توسعه دهندگان بازی NBA 2K17 در شبکه‌ی اجتماعی توییتر اعلام کرده اند که این بازی با کیفیت 4K بر روی کنسول میان نسلی PS4 Pro اجرا خواهد شد. البته این بازی نه تنها از این ویژگی پشتیبانی می‌کند، بلکه پشتیبانی از ویژگی HDR و نرخ فریم 60 بر ثانیه نیز جزو آن است. در عین حال، در صورت اجرای بازی NBA 2K17 بر روی یک تلویزیون HDTV 1080P نیز کیفیت خروجی در قالب 4K خواهد بود که باعث بهبود کیفیت بازی به صورت کاملاً محسوس می‌شود. توسعه دهندگان وعده دادند که اجرای بازی بر روی کیفیت 4K در کنار پشتیبانی از ویژگی HDR باعث اجرای بهتر و نرم تر بازی می‌شود.

این مهم یک پیروزی فنی برای شرکت 2K Games و سونی‌ست. بازی NBA 2K17 برای کنسول‌های Xbox One، Playstation 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شده و با تحسین منتقدین و بازیکنان همراه بوده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا