اخبار بازی

تیم نویسندگی Rise of the Tomb Raider جایزه بهترین نویسندگی یک بازی ویدیویی را به خانه برد

عنوان اکشن ماجراجویی استودیوی «کریستال داینامیکس» یعنی «Rise of the Tomb Raider» به‌تازگی توانسته‌است با کنار زدن رقبایی من جمله; «The Witcher 3: Wild Hunt»، «Pillars of Eternity» و «Assassin's Creed Syndicate» در زمینه نویسندگی یک عنوان ویدیویی، جایزه بهترین نویسندگی را از انجمن نویسندگان عناوین ویدیویی از آن خود کند تا بتواند دستاوردی عظیم را به پاس پاداش به تیم توسعه‌دهنده خود هدیه دهد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

شما می‌توانید اعضای تیم نویسندگی بازی که موفق به دریافت این جایزه شدند را در زیر مشاهده نمایید:

 

  • نویسنده ارشد بازی : «Rhianna Pratchett»
  • طراح ارشد روایت بازی : «John Stafford»
  • طراح روایت بازی : «Cameron Suey»
  • نویسنده بازی : «Philip Gelatt»

 

لازم به ذکر است که در سال گذشته نیز کارگردان خلاق استودیوی «N@ughty Dog» آقای «نیل دراکمن» توانست به واسطه نویسندگی بسته الحاقی عنوان تحسین شده «The Last of Us» یعنی «Left Behind» این جایزه را با پشت سرگذاشتن عناوینی از جمله; «Alien: Isolation» و «Assassin's Creed Unity» از آن خود کند.

 

در حالی که «Rise of the Tomb Raider» طی ماه نوامبر 2015 برای پلتفرم‌های Xbox One و Xbox 360 عرضه شد، نسخه کامپیوتر‌های خانگی آن در ماه ژانویه به معرض انتشار رسید. لازم به ذکر است که نسخه PS4 آن نیز در اواخر سال 2016 عرضه خواهد شد.

 

جالب است بدانید که چندی قبل شرکت ناشر بازی یعنی «Square Enix» نیز اشاراتی به ماجراجویی بعدی لرا کرافت و همچنین طرح برنامه‌ریزی یک سه‌گانه پیرامون این سری قدیمی از زمان توسعه ریبوت سال 2012 و مولتی‌پلتفرم بودن نسخه بعدی در همان اوایل کار، کرده‌است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا