اخبار بازی

تیم سازنده Grid 2 امیدوار است بهترین لحظات را برای بازیکنان مهیا کند

معرفی شماره دوم از سری Grid یکی از خوشحال کننده ترین خبرهایی بود که در چند سال اخیر تمام طرفداران CodeMasters انتظار آن را می کشیدند و حالا CM نیز قول یک تجربه ناب را به طرفداران این عنوان داده است.

آقای Iain Smith دستیار تولید این نسخه در گفتگویی با سایت OPM گفته است که از فرمولی که باعث انتخاب این بازی در BAFTA شده است دوباره استفاده خواهد شد و یک بار دیگر CodeMasters می خواهد با گسترش همه جانبه بازی بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده و احساس یک رانندگی واقعی را در آن ها به وجود آورد. وی در ادامه اینگونه می گوید که تیم سازنده بازی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بهترین محصول را در اختیار بازیکنان قرار دهد و همه این ها توسط سیستم جدید Crystal Clear به وجود خواهد آمد که به گفته Clive Moody مدیر تولید این عنوان 4 سال طول کشیده است تا طراحی شود.

Clive Moody در مصاحبه با خبرنگار OPM می گوید: "طراحی چنین سیستمی 4 سال از وقت ما را گرفت و با اینکه می خواستیم زودتر از این ها این پروژه را آماده کنیم ولی دلایل خوبی برای تاخیر به وجود آمده وجود دارد و به نظر من در این زمان توانستیم تجارب زیادی به دست آوریم. بهترین چیزی که در Codemasters وجود دارد این است که هیچ وقت فشاری از طرف مدیران بر روی ما وارد نمی شود و آن ها کاملا ما را درک می کنند. "

Grid 2 تابستان سال آینده برای PC , Ps3 و X360 عرضه خواهد شد.

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا