اخبار بازی

تولید Xbox 360 بعد از 10 سال متوقف شد

تولید کنسول محبوب مایکروسافت «Xbox 360»، بعد از 10 سال متوقف شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

در راستای این موضوع «Phil Spencer»، رییس بخش Xbox در بیانیه‌ای گفت: «Xbox 360 نسل بازی‌ها را برای مایکروسافت تعریف کرد. من به تمام زحمت‌ها و تلاش‌هایی که صرف سخت‌افزار، سرویس‌ها و بازی‌های ما در طول این 10 سال شد افتخار می‌کنم. و از تمامی طرفداران که همیشه ما را پشتبیانی کردند تشکر می‌کنم. به لطف Xbox 360، سرویس Xbox live از Xbox Original به یک جامعه بازی آنلاین قدرتمند تغییر کرد و 360 به یکی از مجبوب‌ترین وسایل سرگرمی تبدیل شد. 78 میلیارد ساعت صرف بازی، 486 میلیارد Gamerscore (امتیاز)، 27 میلیارد اچیومنت و 25 میلیارد ساعت استفاده از برنامه‌ها آمار این کنسول در 10 سال طول عمرش است.»

«Xbox 360 برای همه در مایکروسافت اهمیت زیادی دارد و با اینکه ما خاطرات خوبی با این کنسول داشته‌ایم، مجبور به متوقف کردن تولید این کنسول هستیم ولی همچنان ذخایر باقی مانده از این کنسول را به فروش می‌رسانیم.»

مایکروسافت اعلام کرد که همچنان از این کنسول حمایت خواهد کرد:

– دارندگان Xbox 360 همچنان سرویس‌های Xbox Live مانند بخش چند نفره بازی‌ها، پارتی چت، دسترسی به برنامه‌ها و بازی‌های رایگان و تخفیف‌های ویژه دارندگان Gold را در دسترس خواهند داشت.

– سرورهای Xbox Live برای Xbox 360 همچنان پشتیبانی خواهند شد و طرفداران Xbox 360 می‌توانند از بازی‌های خود با پشتیبانی کامل از Xbox Live استفاده کنند.

– بازیکنان همچنان می‌توانند بازی‌های Xbox 360 و لوازم جانبی این کنسول را از فروشگاه‌ها خریداری کنند.

– تمام Xbox 360ها همچنان در xbox.com/support پشتیبانی می‌شوند.

– دارندگان Xbox One می‌توانند از بازی‌های 360 خود از طریق Backward Compatibility بدون هزینه لذت ببرند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا