اخبار بازی

تمرکز کامل سازندگان Witcher 3 بر روی Cyberpunk 2077

«CD Projekt Red» اعلام کرد که بیشتر کارمندانش در حال همکاری برای ساخت عنوان علمی-تخیلی مورد انتظار این استدیو، «Cyberpunk 2077» (سایبرپانک 2077) هستند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

در مصاحبه با گیم‌اسپات، طراح ارشد مراحل سایبرپانک 2077، آقای «Mateusz Tomaszkiewicz» گفت که تمرکز فعلی استدیو بر روی این عنوان نقش‌آفرینی علمی-تخیلی است.
وی توضیح داد:
«ما به طور جدی بر روی سایبرپانک 2077 تمرکز کرده‌ایم. این پروژه بسیار جاه‌طلبانه و بزرگ است و ما برای به سرانجام رساندن آن به تمام نیروهای خود نیاز داریم.
بسیاری از کارمندان ما بر روی این بازی کار می‌کنند و افراد بیشتر و بیشتری نیز به پروژه اضافه خواهند شد.»

با توجه به اینکه CDPR قبلا اعلام کرده بود که سایبرپانک بسیار بسیار بزرگ تر از ساخته‌ اخیر این استدیو یعنی «The Witcher 3» (ویچر3) خواهد بود، پس جای تعجب نیست که بسیاری از کامندان استدیو بر روی ساخت این بازی تمرکز کنند.

CD Projekt در حال حاضر مشغول کار بر روی دومین expansion (اکسپنشن) ویچر 3 با نام «Blood and Wine» نیز هست که برای انتشار در نیمه اول سال 2016 در نظر گرفته شده است.
با توجه به صحبت‌های Tomaszkiewicz، این اکسپنشن نسبت به اولین اکسپنشن بازی، Hearts of Stone دارای دو برابر محتوای بیشتر است، منطقه‌ای جدید را به بازی اضافه می‌کند و تعداد زیادی ماموریت فرعی را شامل می‌شود.

شما می‌توانید نقد بازی‌سنتر از ویچر 3 را از اینجا مطالعه کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا