اخبار بازی

تمام کردن داستان اصلی Final Fantasy XV حدود 50 ساعت به طول خواهد انجامید

به تازگی «هاجیمه تاباتا» کارگردان «فینال فنتزی ۱۵»، اطلاعات جدیدی از این عنوان در آخرین نمایش زنده بازی منتشر کرده است، که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. با ما در بازی‌سنتر همراه باشید.

 

  • «Cactuar»ها در بازی حضور خواهند داشت. «کاکتور» دشمن‌های خطرناکی هستند که توانایی جاخالی دادن از حملات «Shift Break» را دارند.

 

  • «اسکوئر انیکس» غافلگیری‌های زیادی برای مراسم ۳۱ مارچ خواهد داشت. همچنین، هواداران می‌توانند انتظار دیدن یک تریلر ژاپنی از بازی را داشته باشند.

 

  • «هیرونوبو ساکاگوچی» پدر سری بازی‌های «فینال فنتزی»، کارگردان این عنوان «تاباتا» را صدا زده و به او گفته «بگذار من نظرم را در مورد دموی Final Fantasy XV به تو بگویم». با وجود اینکه «تاباتا» نمی‌تواند بگوید دقیقا در چه مواردی صحبت کرده‌اند، وی با خنده گفت که «ساکاگوچی» نظرات زیادی در مورد بازی داشت.

 

  • احتمالا در مراسم ۳۱ مارچ شاهد یک دموی قابل بازی از این عنوان خواهیم بود.

 

  • در مورد زمان بازی، در ابتدا «اسکوئر انیکس» پیش‌بینی می‌کرد که تمام کردن داستان اصلی حدود ۴۰ ساعت طول خواهد کشید. اما از آن موقع تا الان این زمان افزایش پیدا کرده و حال نزدیک به ۵۰ ساعت است. بازی هنوز به مرحله بالانس نهایی نرسیده و فعلا سازندگان در حال انجام بهینه‌سازی‌های کلی در آن هستند. به گفته «تاباتا» بازی (از لحاظ محتوا) حجیم‌تر از آن چیزی شده که انتظارش را داشتند.

 

  • در مورد سفینه هوایی، خیلی وقت است که نحوه حضور آن‌ در بازی مشخص شده. نحوه حضور آن به گونه‌ای است که باعث می‌شود هواداران بگویند «این همان سفینه‌ هوایی است که باید در Final Fantasy XV باشد.»

 

  • در مورد کیفیت اجرایی بازی، رسیدن به ۳۰ فریم در ثانیه هدف سازندگان است. هرچند هنوز بازی در این زمینه به طور کامل بهینه نشده، و مواقعی وجود دارد که فریم از ۳۰ کمتر می‌شود. سازنده‌ها تا آخرین لحظه ساخت بازی تغییرات و بهبود‌های برای رسیدن به این هدف ایجاد می‌کنند. هرچند، اگر نتوانند بازی را روی ۳۰ فریم قفل کنند، به چاره دیگری می‌اندیشند.

 

  • وضوح تصویر بازی (رزولوشن) در مراسم ۳۱ مارچ اعلام خواهد شد.

 

  • «اسکوئر انیکس» سعی دارد تا باندلی از بازی برای کنسول «PS4» منتشر کند.

 

«فینال فنتزی ۱۵» قرار است امسال در تاریخی نامعلوم برای کنسول‌های X1 و PS4 عرضه شود. شرکت «اسکوئر انیکس» هفته آینده در مراسم مخصوصی به نام «Uncovered: Final Fantasy XV» (افشا شده: فینال فنتزی ۱۵) از تاریخ عرضه دقیق این عنوان رونمایی خواهد کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا