اخبار بازی

تلویزیون جدید LG و دفع حشرات!!

با پیشرفت تکنولوژی در عرصه‌های مختلف روزانه شاهد آن هستیم که انواع و اقسام وسایل و ابزارهای چند منظوره روانه‌ی بازار میشوند این وسایل برخی اوقات دارای امکانات عجیب ولی در عین حال کاربردی هستند.

تلویزیون جدید LG یکی از همین موارد است،تولید جدید ال جی با نام LH520D که در کشور هندوستان ساخته میشود به شکلی ویژه و خاص طراحی شده است.

در حالی که اکثر تلویزیونهای در سال 2016 تمرکزشان بر روی قابلیت HDR و 4K است اما محصول 520D به دنبال کاهش میزان بیماری‌های قابل انتقال همچون مالاریا و تب زرد و … که توسط پشه ایجاد میشود، است.

این تلویزیون با ایجاد امواج مافوق صوت Ultra-Sonic یک لایه امنیتی ایجاد کرده و حشرات را تا میزان زیادی از محیط پیرامون شما دور نگاه میدارد.جالب اینکه این ابتکار به مراتب امن‌تر از سیستم سم پاشی عمومی است که در کشورهایی نظیر هند برای مقابله با این بیمارهای انجام میشود.

این تلویزیون با توجه به اینکه قرار است بازار هند را هدف قرار دهد از همین رو امکاناتی مانند Cricket Mode (به جای Sport Mode) و Bollywood Mode (به جای Movie Mode) را برای افزایش کیفیت صدا و تصویر در هنگام پخش این برنامه ها را در خود جای داده است.

این تلویزیون ۳۲ اینچ با قیمت ۳۹۵ دلار از بازار هند قابل تهیه است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا