اخبار بازی

تصاویر و جزییات تکمیلی از بتای دوم Nioh

«کویی تکمو» جزییات تکمیلی و تصاویری از بتای دوم «Nioh» که قرار است ۲۳ آگوست بر روی شبکه PSN عرضه شود را، منتشر کرده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

بتای دوم «نی‌اوه» از ۲۳ آگوست تا ۶ سپتامبر بر روی «پلی‌استیشن استور» قرار گرفته و از ۶ سپتامبر به بعد همانند دموی اول این عنوان، غیر فعال خواهد شد. با این دمو بازیکنان برای بار دوم و آخرین بار شانس آن را داشته تا محتوای قابل دانلود «Mark of the Conqueror» و محتوای جدید «Mark of the Strong» را (برای بازی نهایی) بدست آورند.

 

در ادامه می‌توانید توضیحات «کویی تکمو» پیرامون این دمو را مطالعه کنید.

 

در ادامه موفقیت بسیار زیاد دموی آلفا در ماه آپریل – در کنار بازخورد‌های بسیار سخاوتمندانه هواداران – دموی بتای «نی‌اوه» با در نظر گرفتن (بازخورد) هواداران تغییرات متعددی در گیم‌پلی خود دیده، که به محض بازگشت آن‌ها به روستای «Usuki»، قابل مشاهده خواهند بود. مرحله اول این دمو چالش‌های جدیدی ارائه داده و بار دیگر شرایط مبارزه برای بدست آوردن محتوای قابل دانلود مرموز «Mark of the Conqueror» را فراهم می‌آورد. هرچند مبارزانی که قبلا در دموی آلفا توانسته‌اند روستای «Usuki» را فتح و محتوای قابل دانلود را بدست آورند، تنها نخواهند ماند، زیرا آنان از همان ابتدا تعدادی سلاح و مقدار بیشتری پول به همراه خواهند داشت. این قهرمانان همچنین قابلیت آن را داشته تا بدون اتمام مرحله «Usuki» از ابتدا در مرحله جدید دمو یعنی «Nakatsu» شرکت کنند.

 

مرحله جدید «Nakatsu» شخصیت اصلی «ویلیام» را در یک مسیر کوهی خطرناک به سمت یک غار عمیق قرار داده، جایی که او باید در مقابل دشمنان انسانی و ماورای طبیعه پیروز شود – که یکی از آن دشمنان «هینونما» یک یوکای فریبنده در ظاهر زنی بسیار زیبا، خواهد بود. پیروزی در مرحله «ناکاتسو» محتوای قابل دانلود «Mark of the Strong» را برای بازیکنان به ارمغان آورده که به هنگام عرضه نسخه نهایی بازی در دسترس آن‌ها قرار خواهد گرفت.

 

تجربه به دست آمده از دو آزمایش «یوسوکی» و «ناکاتسو» باید بازیکنان بسیار حرفه‌ای را برای روبرویی با چالشی حتی بزرگتر آماده کند: ماموریت «Twilight». در این ماموریت دشوار بازیکنان می‌توانند به «یوسوکی» یا «ناکاتسو» بازگردند و با دشمنانی بسیار قویتر و موجودات ترسناک جدیدی روبرو شده و آیتم‌های بسیار ارزشمندی بدست آورند.

 

دموی بتا همچنین شامل منتخب جدیدی از سلاح‌ها خواهد بود که شامل یک توپ دستی دور برد، منتخبی از کاتانا‌های جدید (شامل استفاده از دو کاتانا به صورت همزمان)، نیزه‌ها، پتک‌ها و تبرها است، که گزینه‌های جدیدی برای هر نوع سبک گیم‌پلی را ارائه می‌دهند. علاوه بر آن، بازیکنان مزه‌ای از جادوی «اونمیو» و المان‌های نینجتسو در مبارزات، را در این دمو چشیده، که پاداش‌های به حملات «ویلیام» اضافه کرده و می‌توان از آنان برای اجرای تکنیک‌های خاص جهت بدست آوردن اثرات متفاوت، استفاده کرد.

 

نهایتا، جهت آماده‌سازی بهتر بازیکنان برای روبرویی با چالش‌های پیش رو، یک دوجو تمرینی به دمو اضافه شده است. این مرحله تمرینی به بازی اضافه شده تا به بازیکنان یاد دهد چگونه از کاتانا – یک سلاح ساده اما کارا – استفاده کرده و به چه صورت در بازی حرکت کرده و جابجا شوند. دوجوی تمرینی از ابتدای دمو قابل دسترسی خواهد بود.

 

در کنار اطلاعات بالا «کویی تکمو» همچنین تصاویر زیادی را مستقیما از دموی بتای این عنوان منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

 

عنوان «نی‌اوه» به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در حال توسعه است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا