اخبار بازی

تاریخ عرضه Dishonored 2 مشخص شد

شرکت «بتسدا» و استدیوی «آرکین استودیوز» از عرضه عنوان «دیس‌آنرد ۲» در تاریخ ۱۱ نوامبر سال جاری، برای کنسول‌های PS4 ،X1 و رایانه‌های شخصی خبر دادند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

قرار است از اولین نمایش زنده گیم‌پلی عنوان «دیس‌آنرد ۲»، در کنفرانس شرکت «بتسدا» در نمایشگاه E3 امسال رونمایی شود. کنفرانس شرکت «بتسدا» دوشنبه ۲۴ خرداد ساعت ۰۶:۳۰ صبح به وقت تهران برگزار خواهد شد.

 

«دیس‌آنرد ۲» که در نمایشگاه E3 پارسال معرفی شد، ۱۵ سال پس از وقایع نسخه اول اتفاق خواهد افتاد و بازیکنان را در یک ماموریت انتقام، برای پس گرفتن تخت پادشاهی «Dunwall» قرار خواهد داد. در این عنوان بازیکنان می‌توانند داستان شخصیت اصلی نسخه اول «Corvo Attano» را ادامه دهند یا اینکه شخصیت جدید این عنوان «Emily Kaldwin» امپراطور قبلی «دونوال» که در کودتای اخیر از کار خود برکنار شده، را به عنوان شخصیت اصلی خود برگزیده و با قدرت‌های ماورالطبیعی او تاج و تخت «دونوال» را تسخیر کنند.

 

«دیس‌آنرد ۲» همچنین کاور این ماه مجله «گیم اینفرمر» نیز بود. در آخرین شماره از این مجله، یک مطلب اختصاصی و ۱۴ صفحه‌ای از این عنوان منتشر شده است که در آن مسائل مختلفی چون،‌ «پیشرفت‌های گیم‌پلی، شخصی‌سازی درجه سختی، گرافیک هنری قابل تحسین این عنوان و استفاده از یک تکنولوژی جدید به نام «Void Engine»» مورد بررسی قرار گرفته است.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا