اخبار بازی

تاریخ انتشار کالکشن دو عنوان Heavy Rain و Beyond: Two Souls مشخص شد

به‌تازگی استودیوی «Quantic Dream» به واسطه پستی در صفحه‌های اجتماعی از تاریخ عرضه کالکشن دو عنوان درام تعاملی خود یعنی «Beyond: Two Souls» و «Heavy Rain» به‌منظور عرضه برای PS4 پرده‌برداری کرده‌است. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

این کالکشن در تاریخ یک مارچ (یازدهم اسفند‌ماه) در آمریکای لاتین به‌صورت فیزیکی و دیجیتالی و در آمریکای شمالی فقط به‌صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد. نسخه‌های مناطق اروپایی و آسیایی این کالکشن نیز با یک روز تاخیر با پشتیبانی کامل از دو نوع عرضه فیزیکی و دیجیتالی به انتشار خواهند رسید. با این‌حال استودیوی توسعه‌دهنده پیرامون انتشار نسخه‌های ژاپنی بازی اظهار داشته‌است که به‌زودی اطلاعتی درباره نحوه عرضه این کالکشن در این منطقه منتشر خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که دو عنوان «Heavy Rain» و «Beyond: Two Souls» در وهله اول به ترتیب در سال‌های 2010 و 2013 برای کنسول نسل هفتمی «سونی» یعنی PS3 عرضه شده بودند و نسخه بازسازی عنوان «Beyond: Two Souls» برای PS4 از چندی قبل به‌صورت دیجیتالی بر روی شبکه PSN منتشر و در دسترس بوده‌است.

 

در حال حاضر استودیوی «Quantic Dream» سخت مشغول کار روی آخرین پروژه خود یعنی «Detroit: Become Human» است که در واقع ادامه‌ای گسترده بر همان دموی تکنیکی کارا که در مراسم GDC 2012 به نمایش عموم قرار داده‌شد محسوب می‌شود و قصد روایت داستانی در آینده تاریک و صنعتی‌نیزه شده را دارد که در آن ایده جنجالی هوش‌های مصنوعی (AI) به چالش کشیده می‌شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا