اخبار بازی

تاریخ انتشار قسمت چهارم Batman: The Telltale Series اعلام شد

تاریخ انتشار قسمت چهارم سری بازی‌های Batman: The Telltale Series، یعنی Guardian of Gotham، مشخص شد. روایت این قسمت یکی مانده به آخر، دقیقاً پس از پایان قسمت سوم شکل خواهد گرفت. در این قسمت هم گاتهام و هم بتمن با مشکلات عمیقی دست و پنجه نرم می‌کنند و بازیکن باید هر دو را از مشکلاتشان رهایی دهد.

برای Bruce Wayne وضع خوبی پیش آمده است. به نظر می‌رسد که پس از حمله‌ی وی به Cobblepot، او به مکانی فرستاده می‌شود که تمامی دشمنانش در آن حاضر هستند، تیمارستان Arkham. در طول داستان، وی بالاخره با فردی که قطعاً علاقه مندان زیادی منتظر حضورش بودند، دیدار می‌کند؛ جوکر.

با دانستن این نکته که این قسمت یکی مانده به آخرین این سری‌ست، پیش بینی داستان بسیار سخت خواهد بود چراکه در این قسمت خط داستانی متفاوتی را نسبت به گذشته پیش می‌گیریم؛ در حالی که خط‌های داستانی گاتهام، شرکت وین و هاروی دنت به نقاط حساس خود رسیده بودند شاهد پرش داستان بازی به تیمارستان دوست داشتنی Arkham هستیم.

قسمت چهارم بازی Batman: The Telltale Series، روز سه شنبه 2 آذر ماه [22 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا