اخبار بازی

تاریخ انتشار «آنچارتد: میراث گمشده» مشخص شد | ویدیو جدید این بازی را ببینید

کارگردان بازی «آنچارتد: میراث گمشده» (Uncharted: The Lost Legacy) طی نوشته‌ای در وبلاگ پلی‌استیشن، علاوه بر انتشار ویدیو جدیدی از بازی، قیمت این عنوان و تاریخ عرضه آن را نیز مشخص کرد. «شان اسکیگ» (Shaun Escayg)، کارگردان بازی، در مطلب ارسالی خود نوشته است:

«از زمانی که آنچارتد: میراث گمشده را در PSX معرفی کردیم، سخت بر روی داستان‌پردازی و ساخت بازی با محوریت شخصیت محبوب هواداران این مجموعه، کلوئی فرازر (Chloe Frazer)، کار کرده‌ایم تا تمام آنچه که از یک عنوان آنچارتد انتظار می‌رود را در خود داشته باشد. امروز، به خاطر اطلاعات و ویدیو جدیدی که درباره این بازی منتشر خواهیم کرد بسیار هیجان‌زده هستیم. میراث گمشده در تاریخ 22 آگوست 2017 (مصادف با 31 مرداد 1396) در منطقه امریکای شمالی و به قیمت 39.99 دلار امریکا (49.99 دلار کانادا) منتشر خواهد شد.»

به گفته وی، عنوان آنچارتد: میراث گمشده یک آنچارتد حقیقی است که از روایتی عمیق، شخصیت‌پردازی پیچیده، گیم پلی اصلاح‌شده، مقاصد جدید و لحظات سینمایی بلاک باستر بهره می‌برد. شان در مورد استفاده از کلوئی می‌گوید: «ما از اینکه کلوئی فرازر شخصیت اصلی داستان است و به همراه نیدین (Nadine) به ماجراجوی در هند پرداخته و خطر می‌کنند بسیار هیجان‌زده هستیم.»

در ادامه می‌توانید ویدیو جدیدی که در آن کلوئی و نیدین به دنبال سرنخ‌هایی برای یافتن محل عاج گانش (Tusk of Ganesh) مشاهده کنید:

 

 

همان‌طور که در قبلاً در اخبار آمده بود، قرار است که هر چهار عنوان کلاسیک «جک و دکستر» (Jak and Daxter) به صورت عناوین پلی‌استیشن 2 قابل دانلود برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شوند. در صورتی که شما عنوان آنچارتد: میراث گمشده را از خرده فروش‌ها پیش‌خرید کنید، اولین نسخه از مجموعه بازی‌های جک و دکستر؛ یعنی عنوان Jak and Daxter: The Precursor Legacy را به صورت دانلودی و رایگان در تاریخ 22 آگوست دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، در صورت خرید از فروشگاه پلی‌استیشن یک تِم رایگان از بازی آنچارتد: میراث گمشده نیز دریافت خواهید کرد.

لازم به ذکر است اگر نسخه‌ی Delux Edition بازی آنچارتد 4 یا بسته‌های تکمیلی Explorer’s Pack و Triple Pack را خریداری کرده‌اید، نسخه دیجیتالی بازی آنچارتد: میراث گمشده را در زمان انتشار دریافت خواهید کرد؛ ولی مزایای پیش‌خرید این بازی شامل حال شما نمی‌شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا