اخبار بازی

بخش چند نفره برای عنوان Dragon Age: Inquisition تایید شد

طبق اعلام رسمی استدیوی بایوور مشخص شد که عنوان Dragon Age: Inquisition از بخش چند نفره به صورت Co-Op پشتیبانی می کند. این بخش که جزیی مجزا از بخش داستانی است از 12 کاراکتر، از هر کلاس سه شخصیت، برخوردار می باشد که در طول زمان این تعداد قابل افزایش است.
بایوور در این زمینه توضیح داد: "پس از موفقیت بخش چندنفره Mass Effect 3 این بخش برای Dragon Age: Inquisition نیز مبارزات سرعتی و استراتژیک، سیستم Loot و Crafting را شامل می شود." اما برخلاف Mass Effect 3 این بخش هیچ گونه ارتباطی با قسمت داستانی نداشته و کاملا مجزاست.
بایوور افزود: "ما تنها می خواستیم این شانس را به طرفدارن سری بدهیم تا بتوانند با دوستانشان جهان Dragon Age را تجربه کنند. همچنین ما اطمینان می دهیم دو بخش بازی کاملا مجزا بوده و این مورد باعث تقویت هر دو قسمت می شود. اگر شما بخش چند نفره را تجربه کنید متوجه تفاوت کلاس ها و نقششان در مبارزات می شوید. با توانایی های هر کدام آشنا شده و تریکب مناسب برای پیروزی در مبارزات را درک می کنید. این دانش می تواند در بخش تک نفره استفاده شود اما آیتم هایش نه."
مورد دیگر تایید شد که هیچ اچیومنتی که تنها در بخش چند نفره قابل دستیابی باشد، وجود ندارد و کسانی که تنها به بخش داستانی علاقه دارند از این بابت مشکلی نخواهند داشت. تمام قسمت های این بخش نیز با طلای موجود در بازی قابل دستیابی است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا