اخبار بازی

بخش چندنفره با یک مود رایگان به بازی Just Cause 3 اضافه شد

مدتی پیش یک مود برای بازی Just Cause 3 منتشر شد که بخش چندنفره (Multiplayer) را به بازی اضافه می‌کند. این مود هم اکنون برای پلتفورم PC قابل دریافت است.

 

این مود که با نام «JC3:MP» شناخته می‌شود، به بازیکنان اجازه می‌دهد به یکدیگر بپیوندند و به رقابت یا همکاری بپردازند. شما می‌توانید با دوستان خود دنیا را به آتش بکشید یا به گشت و گذار در آن بپردازید و یا اینکه به سایر فعالیت‌ها مثل مسابقات دث‌مچ، ماشین‌سواری و … مشغول شوید!

 

کار بر روی این مود هنوز به اتمام نرسیده و طبق گفته سازندگان، این مود به زودی به استیم (Steam) اضافه خواهد شد. در حال حاضر، شما به سادگی می‌توانید مود را دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید. همینطور گفته شده سیستم موردنیار مود تفاوتی با نسخه اصلی بازی ندارد؛ شما تنها به یک نسخه از Just Cause 3 روی استیم نیاز دارید تا بتوانید از بخش چندنفره استفاده کنید.

 

مدتی قبل به نظر می‌رسید این مود برای Just Cause 3 منتشر نخواهد شد اما بالاخره این اتفاق به وقوع پیوست. در سال 2014، تیمی که مود چندنفره جذاب نسخه دوم را ساخته بودند، اعلام کردند که این کار را برای شماره سوم بازی هم تکرار خواهند کرد. اما تابستان سال گذشته، وقتی که سازنده اصلی این مود (Cameron Foote) به استخدام Avalanche Studios درآمد، ساخت این مود (JC3-MP) متوقف شد.

 

هم‌اکنون می‌توانید این مود را از سایت سازندگان آن دانلود کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا