اخبار بازی

با خرید باندل Xbox One S سه ماه اشتراک طلایی Xbox Live دریافت کنید

کنسول Xbox One S، عضو جدید خانواده‌ی Xbox، اوایل ماه آگوست میلادی وارد بازار شد و توانست وضعیت مایکروسافت را در مقایسه با سونی بهبود دهد و برای مدتی فروش کنسول‌های Xbox One را به صدر جدول [فروش ماهیانه] بفرستد. تاکنون باندل‌های متفاوتی از این کنسول وارد بازار شده است و هم‌اکنون مایکروسافت در اقدامی، که تا دو روز دیگر پایان می‌یابد، به عرضه‌ی محتوایی بیشتر برای خریداران این باندل می‌پردازد.

بر طبق گزارشی که از سوی Xbox Wire منتشر شده، یک موقعیت ویژه برای کسانی که خواهان Xbox One S هستند ایجاد شده است؛ هر شخصی که اقدام به خرید یکی از باندل‌های کنسول Xbox One S تا روز شنبه 8 آبان ماه [29 اکتبر میلادی] کند، سه ماه اشتراک طلایی رایگان Xbox Live نیز دریافت می‌کند.

این بهترین فرصت برای کسانی‌ست که تاکنون اقدام به خرید این کنسول نکرده‌اند و به موجب آن برای سه ماه می‌توانند به صورت رایگان به انجام بازی‌های چندنفره‌ی آنلاین بپردازند و عناوین رایگان هر ماه را نیز دریافت کنند.

بر طبق گزارش مذکور، نه باندل از این کنسول برای خرید به این شکل در دسترس قرار دارد که شامل Gears of War 4 Limited Edition 2TB Bundle، Gears of War 4 1TB Bundle، Gears of War Special Edition 500GB Bundle، Minecraft Favorites 500GB Bundle، Battlefield 1 1TB Special Edition Bundle، Battlefield 1 500GB Bundle، Battlefield 1 Storm Grey Special Edition 500GB Bundle، FIFA 17 1TB Bundle، و FIFA 17 500GB Bundle می‌شود. از نظر فنی باید با خرید هر باندل این هدیه را دریافت کنید بنابراین با باندل Madden 17 یا Halo نیز این امر میسر است.

در کنار این هدیه، مایکروسافت اعلام کرده که هر کس تا روز جمعه 21 آبان ماه [11 نوامبر میلادی] اقدام به خرید کنسول Xbox One S یا Xbox One کند، یک کارت هدیه‌ی 20 دلاری برای خرید Gears of War 4 دریافت خواهد کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا