اخبار بازی

بانجی با Vicarious Visions برای گسترش دنیای Destiny همکاری می‌کند

بازی محبوب Destiny، پس از عرضه در ماه سپتامبر 2014 میلادی با تغییرات فراوانی همراه بوده که موجب رشد این IP در این صنعت شده است. برای این بازی چندین بسته‌ی گسترش دهنده بودیم که باعث ایجاد تغییرات فراوان نسبت به نسخه‌ی اصلی شده‌اند. با این حال مشخص شده که نسخه‌ی دوم این بازی در دست ساخت قرار دارد و با اینکه به صورت رسمی از آن رونمایی نشده اخیراً استودیوی بانجی [Bungie] سازنده‌ی این بازی، که تصمیم به گسترش دنیای Destiny دارد، اعلام کرده که با استودیوی Vicarious Visions، توسعه دهنده‌ی عناوینی نظیر Skylanders و Guitar Hero، بر روی پروژه‌ای معرفی نشده همکاری می‌کند.

استودیوی Vicarious Visions نیز در این زمینه اعلام کرده که:" Vicarious Visions از بابت گفتن این حقیقت که با استودیوی بانجی جهت توسعه‌ی دنیای Destiny همکاری می‌کند هیجان زده است."

این مورد اما باعث به وجود آمدن حدس و گمان‌های فراوانی از سوی مخاطبین شده است. همانطور که مطلع هستید پیش از این مشخص شده بود که بانجی در حال توسعه‌ی Destiny 2 است و احتمالاً شاهد عرضه شدن آن در سال 2017 میلادی باشیم؛ اما همکاری Vicarious Visions با این استودیو منجر به ایجاد این تفکر در برخی افراد شده که احتمالاً این استودیو بر روی پورت Destiny 2 یا حتی نسخه‌ی اول این سری، برای رایانه‌های شخصی کار می‌کند.

از زمان عرضه‌ی Destiny که به عنوان یکی از شوترهای انحصاری کنسول‌ها شناخته می‌گردد، افراد زیادی خواستار عرضه‌ی این بازی برای رایانه‌های شخصی بودند و هستند که ممکن است در نهایت شاهد رخ دادن این اتفاق باشیم. اگر چه همکاری Vicarious Visions می‌تواند منجر به عرضه‌ی این بازی برای دیگر پلتفرم‌ها نیز شود اما احتمال تحقق آن برای رایانه‌های شخصی بیشتر است، با این حال باید تا زمان اعلام رسمی از سوی بانجی و اکتیویژن صبر پیشه کنیم چراکه حتی ممکن است Vicarious Visions تنها در برخی زمینه‌ها به بانجی کمک کند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا