اخبار بازی

بازی Summer Lesson برای PSVR، سال آینده با زیرنویس انگلیسی در آسیا منتشر خواهد شد

همانطور که مطلع هستید چندی پیش بالاخره هدست واقعیت مجازی PlayStation VR وارد بازار شد و خریداران این هدست در آمریکا توانایی دسترسی به طیف مناسبی از بازی‌های عرضه شده برای این هدست را داشتند [و دارند]. یکی از عناوین ژاپنی انحصاری این هدست، که Summer Lesson نامیده می‌شود، به زودی برای کاربران انگلیسی زبان این هدست نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Summer Lesson یک عنوان در سبک شبیه‌ سازی‌ست که در جریان آن، شما کنترل دختری مدرسه‌ای به نام Hikari را عهده‌دار می‌شوید و باید در طول تعطیلات تابستان آن را همراهی کنید. این عنوان ابتدا به عنوان یک دموی تکنیکی برای این هدست معرفی شد، اما در زمان انتشار Playstation VR در ژاپن، در کنار دیگر بازی‌های Launch Title این دستگاه در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

با توجه به اینکه این بازی بر پایه‌ی ارتباطات بنا شده، تجربه‌ی آن برای کسانی که آشنایی با زبان ژاپنی ندارند بسیار سخت خواهد بود؛ اما خبر خوب این است که به زودی این بازی برای کاربران انگلیسی زبان نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

بر طبق اعلام بخش آسیای شرکت Bandai Namco Entertainment، نسخه‌ی زیرنویس شده‌ی انگلیسی این بازی اوایل سال 2017 میلادی برای آسیا عرضه خواهد شد. این تصمیم Bandai Namco مشابه تصمیم اتخاذ شده برای بازی Dead or Alive Xtreme 3 می‌باشد.

اما بر خلاف Dead or Alive Xtreme 3، این امکان وجود دارد تا بازی Summer Lesson برای آمریکا نیز عرضه گردد. اما اگر این قضیه محقق نشد، شما می‌توانید با تغییر منطقه‌ی خود به آسیا، به تجربه‌ی نسخه‌ی انگلیسی [زیرنویس شده]‌ این بازی بپردازید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا