اخبار بازی

بازی Red Dead Revolver هم اکنون برای PS4 در دسترس قرار دارد

شایعات گذشته خبر از عرضه‌ی بازی Red Dead Revolver برای کنسول Playstation 4 می‌دادند، اخیراً تائید شده است که این بازی از طریق فروشگاه Playstation در دسترس قرار دارد. نسخه‌ی اصلی این بازی در سال 2004 میلادی برای پلتفرم‌های Playstation 2 و Xbox عرضه شد و همچنان جزو بازی‌های سرگرم کننده است.

برای دریافت این بازی از طریق فروشگاه Playstation از این نشانی استفاده کنید. در توصیف این بازی آمده است:" وسیع، ناهموار و بی قانون. یه عنوان یک مرد جوان، عاجز از نجات خانواده‌ی خود از دست عده‌ای راهزن هستید. پس از گذر سال‌ها، به عنوان یک شکارچی جایزه بگیر عدالت را برای مجرمان اجرا کنید و پرده از اسرار گذشته‌ی اسرار آمیز خود بردارید و قاتلین خانواده‌ی خود را پیدا کرده و انتقام خود را بگیرید.

Red Dead Revolver یک بازی آرکید سوم شخص است که به روایت یک داستان انتقامی در غرب می‌پردازد.

تجربه‌ی Red Dead Revolver با کیفیت 1080P و بهبود ویژگی‌های گرافیکی نسبت به نسخه‌ی اصلی و پشتیبانی از ترافی‌ها [Trophies]، اشتراک گذاری، Remote Play و اجرای بازی از طریق صفحه‌ی نمایش ثانویه با استفاده از PS Vita و اپلیکیشن Playstation، همراه خواهد بود."

پس از Red Dead Revolver، بازی فوق‌العاده محبوب و موفق Red Dead Redemption منتشر شد که با تحسین منتقدین و بازیکنان همراه شد. شایعات اخیر خبر از ساخت نسخه‌ی جدید این بازی در شرکت محبوب راک استار [Rockstar] می‌دهد. به نظر می‌رسد با انتشار بازی Mafia III [توسط شرکت 2K Games، زیر مجموعه‌ی شرکت Take-Two، شرکت مادر Rockstar] به زودی از نسخه‌ی بعدی این بازی [یا بازی بعدی شرکت Rockstar] رونمایی شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا