اخبار بازی

بازی «Marvel’s Spider-Man» گلد شد

کمی بیش‌تر از یک ماه دیگر، بازی جدید شرکت «Insomniac Games» یعنی  «Marvel’s Spider-Man» به صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد. اکنون، «اینسامنیاک گیمز» به صورت رسمی در توییتر خود اعلام کرده که مراحل ساخت این بازی به پایان رسیده است.

ساعتی پیش، شرکت «Insomniac Games» در توییتر خود به صورت رسمی خبر اتمام مراحل ساخت این بازی را منتشر کرد. این به آن معناست که آن‌ها هم‌اکنون شروع به آماده کردن و تهیه محتوای نسخه نهایی ساخته شده بر روی دیسک‌های فیزیکی بازی کرده‌اند. البته، این خبر می‌تواند به این معنا هم باشد که اکنون بخشی در استودیو می‌توانند مشغول به تهیه‌ی محتوای اضافی برای بازی یا حتی به‌روزرسانی‌ روز اول بازی باشند.

«اینسامنیاک گیمز» متن و تصویر زیر را در توییتر خود منتشر کرده است:

 width=810 height=627 /></p><blockquote><p>ما مفتخریم که اعلام کنیم <s>#</s><b>SpiderManPS4</b> برای عرضه در تاریخ 7 سپتامبر گلد شده است. با تشکر از  <s>@</s><b>PlayStation</b> و <s>@</s><b>MarvelGames</b> برای حمایتشان در خلق ماجراجویی اورجینال و بدیع مرد عنکبوتی.</p></blockquote><p style=«Marvel’s Spider-Man» در تاریخ 7 سپتامبر 2018 (16 شهریور 1397) برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا