اخبار بازی

بازی Grim Dawn بعد از 6 سال منتشر می‌شود

استودیوی «Crate Entertainment» بازی «Grim Dawn» را که یک «RPG» شبیه به «Diable» بود در سال 2010 میلادی معرفی کرد و 2 سال بعد موفق به کسب 500,000 دلار کمک مردمی شد و در سال 2013 میلادی بازی بصورت «Early Access» بر روی شبکه‌ی «Steam» رفت. اکنون بعد از 6 سال بازی بطور رسمی عرضه خواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

 

اگر بازی‌هایی نظیر «Diablo, Path of Exile, Torchlight و خصوصا Titan Quest» را تجربه کرده باشید، مکانیزم‌های بازی گریم داون برای شما آشنا خواهد بود. بازی دارای بخش تک نفره تشکیل شده از 4 مرحله اصلی است و دارای درجه‌های سختی مختلف و الهام گرفته از دوران ویکتوریایی است که در آن به جستجو و از بین بردن هر آنچه در پیش رویتان قرار دارد می‌پردازید.

 

از آنجایی که سازندگان تایتن کوئست گریم داون را ساخته‌اند، شبیه به آن بازی شما در ابتدا فقط جنسیت و کلاس شخصیت خود را انتخاب خواهید کرد.

 src=https://uupload.ir/files/nwc1_grim1.jpg /></p><p> </p><p>بخش دیگری از بازی که مشابه با تایتن کوئست عمل می‌کند سیستم کلاس‌های بازی است. شما چندین کلاس برای انتخاب دارید و در بالای درخت قابلیت‌ها شما لیستی از قابلیت‌های فعال و غیرفعال و یک شمارنده برای میزان تسلط شما وجود دارد که با پیشرفت در بازی پر خواهد شد. با پیشرفت در بازی شما قادر به انتخاب کلاس‌های دوگانه نظیر «fighter-mage» یا «mage-summoner» خواهید بود.</p><p style= src=https://uupload.ir/files/ofal_grim2.jpg></p><p> </p><p>بازی همچنین دارای بخش چند نفره در قالب «co-op» خواهد بود و قابلیت «Modding» نیز بعد از عرضه به بازی اضافه خواهد شد. گریم داون یک بازی کامل و یک کلون برای دیابلو است که همه‌ی دوست‌داران منتظرش بودند.</p><p> </p><p>اگر علاقه داشتید می‌توانید نسخه کامل بازی بر روی شبکه استیم که پنجشنبه این هفته عرضه خواهد شد را از <a href=http://store.steampowered.com/app/219990/ >اینجا</a> مشاهده کنید.</p><p><a class=om-news-src href=http://kotaku.com/after-six-years-in-development-this-action-rpg-is-fina-1760756925>منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=محمدامین یوسف زاده1394-12-05

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا